План виховної роботи школи на 2021-2022 навчальний рік

ВЕРЕСЕНЬ

Місячник основ безпеки життєдіяльності та формування здорового способу життя

«ДРУЖНА ШКІЛЬНА РОДИНА НА ШЛЯХУ ДО ЗДОРОВ’Я - ЄДИНА»

Компетентність:здорове життя: усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до себе (до свого фізичного «Я»), ціннісне ставлення до людей.

Кредо:«Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»

Мета:пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.09 День Знань. Свято Першого дзвоника «Знов шкільний дзвінок кличе на урок» 1-11 Педагог-організатор
2 01.09 Перший урок «Україна починається з тебе» 1-11 Класні керівники
3 01.09-10.09 Рекламна акція «До ваших послуг» - презентація гуртків, клубів, секцій, факультативів 1-11 Керівники гуртків, учителі-предметники
4 01.09-10.09 Бесіди: «Як поводитися у школі, вдома, на вулиці», «Чи знаєш ти чарівні слова», «Про необхідність дотримання учнями Статуту та Правил поведінки», «Урок чемності – правила поведінки в школі», «Твій зовнішній вигляд за шкільними правилами» 1-11 Класні керівники
5 08.09 Інформаціно-пізнавальна хвилинка до Міжнародного дня грамотності «Читаючи минуле, пишемо майбутнє» 1-11 Учителі філологи
6 20.09 Виховна година до Міжнародного дня миру «Мир на планеті потрібен народам всієї Землі» 6-11 Класні керівники
7 21.09 ü Конкурс дитячого малюнку до Міжнародного дня миру на тему «Я хочу жити у мирній країні». 1-5 Кл. керівники, вчитель обр.мистецтва
8 22.09 Учнівський лекторій до Дня партизанської слави «Партизани – герої невидимих фронтів» 7-11 Учитель історії.
9 20.09-24.09 Проведення тематичних екскурсій в краєзнавчий музей «Народ пам’ятає, народ славить» (22.09- день Партизанської слави ) 1-11 Класні керівники, вчителі історії
10 20.09-24.09 Операція «Пам’ятник» (впорядкування пам’ятного знаку) 10-11 Класні керівники
11 29.09 Перегляд відеопрезентації «Найжорстокіший злочин ХХ століття: пам`ять не вмирає…» до 80-ої роковини трагедії Бабиного Яру 7-11 Учитель історії
12 30.09 Тематична лінійка до всеукраїнського Дня бібліотек «Книга – храм духовний, що мудрості і дива повний» 1-11 Бібліотекар
13 Протягом місяця Акція «Подаруй книгу бібліотеці» до Всеукраїнського дня бібліотек 1-11 Класні керівники
14 ІV тиждень Книжкова виставка-презентація «Дім без книги – день без сонця 1-11 Бібліотекар
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 З 01.09 Організація чергування класів по школі та в їдальні 8-11 Класні керівники, ЗДНВР
2 До 06.09 Аналіз організації літнього відпочинку учнів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагонадійних сімей. 1-11 Класні керівники, ЗДНВР
3 Протягом місяця Операція «Як живеш, дитино?». Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень, складання актів 1-11 Класні керівники
4 І тиждень Засідання МО класних керівників «Шляхи реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді» ЗДНВР
5 До 10.09 Організація роботи по з’ясуванню місця навчання випускників 9, 11 класів 1-11 Класні керівники
6 До 10.09 Операція «Турбота». Коригування списків уч-нів, які потребують особливої педагогічної уваги 1-11 ЗДНВР, класні керівники
7 Протягом місяця Створення банку даних дітей 1-11 Соціальний педагог
8 До 10.09 Операція «Сім’я». Складання актів обстеження житлово-побутових умов сімей категорійних дітей 1-11 Класні керівники
9 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за вересень

1-11 ЗДНВР, класні керівники
10 Протягом місяця Проведення анкетування з учнями і батьками з метою вивчення сім’ї 1-11 Соціальний педагог, класні керівники
11 Протягом місяця Забезпечити контроль за якістю їжі та харчів у шкільній їдальні. ЗДВР
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 01.09 Вступний та первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності. 1-11 Класні керівники
2 І тиждень Організація чергування в класах, проведення вологого прибирання, провітрювання та дезінфекції приміщення. Класні керівники
3 1.09-20.09 Підготовка та проведення заходів в рамках місячника «Увага! Діти на дорозі!» Педагог-організатор
4 1.09-20.09 Складання маршрутних листів «Будинок-школа» 1-6 Класні керівники
5 Протягом місяця Психологічний супровід учнів 1-х, 5-х та 10-х класів. 5, 10 Класні керівники
6 17.09 Олімпійський день здоров’я «Будьмо радісні й здорові, спритні, дужі та бадьорі» 1-11 Учитель фізкультури
7 17.09 Лінійка з нагоди відкриття Олімпійського тижня. 1-11 Учитель фізкультури
8 06.09-10.09 Години спілкування: «Правила здоров’я» «Фізкультура і спорт як важливий компонент загальнолюдської культури і формування особистості», «Вести здоровий спосіб життя – це модно і корисно», «Дбайливе ставлення до свого здоров’я», «Ми - діти з планети здоров'я», «Здоров'я — це сучасно», «Спорт – грація, сила, здоров’я», «Життя – твій шанс, цінуй його» 1-11 Класні керівники
9 06.09-10.09 Фотовиставка «Наші спортивні будні» 1-11 Учнівська рада
10 10.09 Олімпійський урок «Спортивні рекорди незалежної України» 1-11 Класні керівники
11 06.09-10.09 Виставка книг «Спорт для всіх!» (до дня фізичної культури і спорту) 1-11 Бібліотекар
12 13.09-17.09 Тиждень безпеки руху дітей «Щоб не трапилося біди, пам’ятай про це завжди» 1-11 ЗДНВР, педагог-організатор
13 13.09-17.09 Виставка малюнків «Дитинству – безпечні дороги» 1-6 Класні керівники
14 13.09-17.09 Години спілкування: «Безпечна дорога до школи», «Абетка пішохода», «Розмова дорожніх знаків», «Дорожньо-транспортні пригоди та причиниїхвиникнення», «Мій шлях до школи», «Будь пильним та уважним завжди на дорозі», «Знання правил дорожнього руху – безпека вашого життя» 5-8 Класні керівники
15 13.09-17.09 Шоу-вікторина знавців правил дорожнього руху «Ми – зразкові пішоходи» 5-7 Педагог-організатор
16 20.09-24.09 Тиждень протипожежної безпеки «Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди»: ü Дайджест з протипожежної безпеки. ü Виховний калейдоскоп з протипожежної безпеки. ü Виставка-огляд літератури «Не панікуй! Дзвони - 101» ü Конкурс малюнків «Хай дитина знає кожна – жартувати з вогнем не можна» 1-11 1-4 ЗДВР, педагог-організатор Учнівська рада класні керівники Бібліотекар Класні керівники
17 І-ІІІ тижні Робота по залученню дітей до спортивних секцій. 1-11 Учитель фізкультури
18 Протягом місяця Організувати проведення динамічних перерв, рухавок, спортивних годин та інших заходів, що забезпечують дотримання нормативів рухової активності учнів та перебування їх на свіжому повітрі. 1-11 Педагог-організатор
19 Протягом місяця Лекції та бесіди з учнями про профілактику гострих респіраторних захворювань, спричинених коронавірусом 2019-пСоV Учитель біології
21 Протягом місяця Оновлення пам’яток щодо профілактики гострих респіраторних захворювань, спричинених коронавірусом 2019-пСоV, на інформаційних стендах, місцях загального користування (їдальня, спортивна зала, гардероб, рекреації, класні кімнати) Адміністрація, медична сестра, класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 01.09-10.09 Коригування банку даних для роботи з обдарованими дітьми. 1-11 ЗДНВР, ЗДНВР
2 Протягом місяця Організація роботи гуртків, секцій, узгодження плану їх роботи. 1-11 ЗДНВР, керівники гуртків
3 Протягом місяця Фотовиставка «Суперканікули-2021» Прес-центр
4 Протягом місяця

Аналіззайнятостіучніввгуртках,секціях.

1-11 ЗДНВР
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І-ІІІ тижні Виборча кампанія учнівського самоврядування Педагог-організатор, учнівська рада
2 01.09-03.09 Вибори органів учнівського самоврядування в класних колективах. 1-11 Класні керівники
3 05.09-10.09 Засідання учнівської ради. Планування роботи комісій учнівського самоврядування школи відповідно до завдань і напрямів роботи освітнього закладу 1-11 Педагог-організатор, учнівська рада
4 ІІІ тиждень Практичне заняття школи лідерів «Складання плану роботи органів учнівського самоврядування та основних законів життя класу». 1-11 Учнівська рада, Педагог-організатор
5 24.09 Учнівська конференція «Організація життя і діяльності учнівської спільноти в новому навчальному році». Вибори Президента учнівської ради 1-11 ЗДНВР, педагог-організатор
6 Протягом місяця

Підготовка до Дня вчителя

1-11 Учнівська рада
7 Протягом місяця Рейди«Зовнішнійвигляд– наша гордість», «Класний куточок». 1-11 Учнівська рада, черговий клас
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 01.09 День відкритих дверей для батьків. Обговоренняпитань готовності учнів до нового навчального року. 1-11 Адміністрація, класні керівники
2 ІV тиждень Загальношкільні батьківські збори 1-11 Адміністрація, класні керівники
3 ІV тиждень Обраннябатьківськихкомітетів в класах, делегування від класів представників до радишколи. 1-11 Класні керівники
4 ІV тиждень Засідання ради школи Адміністрація
5 До 15.09 Організація роботи батьківського всеобучу (за окремим планом) ЗДНВР
6 ІІІ тиждень Проведення та аналіз анкетування батьків 1, 5,10 класів з метою виявлення особливостей та характеру протікання процесу первинної адаптації дітей у школі. 1-11 ЗДНВР, класні керівники
7 ІV тиждень Розробка пам’яток для батьків «Діти, Інтернет, мобільний зв’язок», «Як зацікавити дитину читанням» Класні керівники, ЗДНВР
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Проведення цільових екскурсії доосіннього лісу, річки (до Дня туризму) 1-4 Класні керівники
2 І тиждень Трудова акція з упорядкування спортивного майданчика 9-11 Учитель фізкультури, учнівська рада
3 ІІ тиждень Акція до Дня села «Довгії літа, краси і цвіту, тобі, рідне село моє» 1-11 Адміністрація, учнівська рада
4 Протягом місяця Організація трудового десанту «Життя без сміття». 1-11 Класні керівники

ЖОВТЕНЬ

Місячник національно-патріотичного виховання

«РОЗКВІТАЙ ПРЕКРАСНА УКРАЇНО, РІДНА ЗЕМЛЕ, МАТІНКО МОЯ»

Компетентність:громадянська та соціальна. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі.

Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і

держави.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»

Мета: забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в ім’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.10 Бесіди до Дня людей похилого віку та Дня ветерана «Роки людині до лиця», «Літа людські – це золото осіннє» 1-11 Класні керівники
2 Протягом місяця Всеукраїнська благодійна акція «Милосердя» 1-11 ЗДВР, класні керівники
3 01.10 Пісеннавітальня для вчителів «Спасибі Вам, що Ви на світі є, що сієте добро, як щедрий колос». 1-11 Учнівська рада, педагог-організатор
4 04.10-08.10 04.10-08.10 04.10-08.10 08.10 04.10-08.10 Тиждень національної свідомості «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину». ü Бесіда «Моя країна – Україна» ü Інформаційно-пізнавальні години «Козацька держава – наша гордість і слава», «Я - громадянин і патріот дер­жави». ü Години спілкування: «Україні - нашу турботу», «Народ України – єдине джерело державної влади», «От де, люди, наша слава, слава України», «Майбутнє України – в наших руках». ü Круглий стіл «Історія української національної символіки». ü Флешмоб «Ми – сини і доньки України» 1-11 1-4 5-11 1-11 10-11 ЗДНВР педагог-організатор Класні керівники Класні керівники Класні керівники Учитель історії Педагог - організатор
6 11.10-15.10 Тиждень вшанування мужності і героїзму захисників незалежності України «Козацька слава не погасне, як образ дорогий і ясний». 1-11 ЗДВР, педагог-організатор
7 13.10

Тематична лінійка до Дня захисника України «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм».

1-11 Педагог-організатор, учнівська рада
8 11.10-15.10 Години спілкування, зустріч з учасниками АТО: «Козацька слава не вмре, не загине», «Доторкнусь душею до подвигу», «Збройні сили України на захисті держави». Зустріч із захисниками «Роль війська у відстоюванні незалежності та територіальної цілісності України» 5-11 1-4 Класні керівники Класні керівники
9 11.10-15.10

Книжкова виставка «Історія українського козацтва».

Бібліотекар
10 18.10-28.10 22.10 28.10 28.10 28.10 18.10-28.10 Декада пам’яті «Ми будемо пам’ятать лиху годину». ü Уроки мужності із використанням мультимедійних технологій, екскурсії до пам’ятних місць, музейні уроки: «В їх житті була війна», «Війна великим горем стала..», «Слава визволителям України», «Незгасимий вогонь Перемоги». ü Тематична лінійка-реквієм «Не стерти з пам’яті той спомин про війну». ü Привітання ветеранів війни зі святом; ü Покладання квітів до пам'ятників, що увінчують подвиг загиблих у роки Другої світової війни. ü Перегляд відеофільмів, присвячених Великій Перемозі у Другій світовій війні. ü Проведення екскурсій до історичного музею, місцями бойової слави «Шляхами визволення України». 1-11 1-11 1-11 7-11 1-11 Класні керівники ЗДНВР Педагог-організатор Учнівська рада Адміністрація Класні керівники Класні керівники
11 Протягом місяця Акція «Пам’ять» щодо впорядкування меморіальних комплексів, могил загиблих воїнів 1-11 Учнівська рада Класні керівники
12 До 22.10 «Парад країн» до Міжнародного Дня ООН (презентація країн-членів ООН) 10-11 Навчальна комісія
13 До 22.10 Розробка плану осінніх канікул ЗДВР
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 Протягом місяця

Рейд «Дзвінок на урок». Аналіз стану відвідування учнями уроків та запізнень.

1-11 Адміністрація Учнівська рада
2 04.10 До Міжнародного дня боротьби проти насилля (02.10). Години спілкування: «Насилляв сім'ї як соціальна проблема», «Не проміняй свободу на рабство», «Як захистити себе від насильства в сім'ї», «Життя без насильства» 1-11 Класні керівники
3 ІІ тиждень

Аналіззайнятостівгурткахкатегорійнихдітей(сиріт,напівсиріт,дітей, позбавлених батьківського піклування,дітейсхильних доправопорушень). Контроль і аналіз роботи гуртків.

1-11 ЗДНВР
4 Протягом місяця

Відвідування дітей з малозабезпечених родин з метою ознайомлення з їхніми житлово-побутовими умовами.

1-11 Класні керівники
5 Протягом місяця

Забезпечення соціального захисту дітей-інвалідів

1-11 ЗДВР
6 Протягом місяця Рейд «Сучасний школяр».

Перевірка зовнішнього вигляду учнів

1-11 Комісія «Дисци-пліна і порядок»
7 ІІ-ІІІ тижні

Просвітницько-профілактичні заходи на тему: «Торгівля людьми або «біле рабство»

9-11 Класні керівники
8 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за жовтень.

1-11 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1
2 11.10 Dance-перерва «Козацькі викрутаси» 1-4, 5-6 Педагог-організатор
3 13.10 Спортивне свято «Козацькому роду нема переводу», присвячене Дню українського козацтва. 1-4, 5-11 Учитель фізкультури
4 Протягом місяця Профілактичні бесіди «Як захистити себе від вірусів і зміцнювати імунітет» 1-11 Медсестра, учнівська рада
5 Протягом місяця Вивчення якості харчування учнів ЗДВР, медсестра
6 До 22.10 Інструктажі з питань безпеки життєдіяльності учнів у період осінніх канікул з учнями, батьками. 1-11 Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 4.10-5.10 Інформаційно-пізнавальні години до Міжнародного дня музики «Чарівна сила музики» 5-8 Учитель музичного мистецтва
2 І тиждень Конкурс «Караоке по-українськи», присвячений Міжнародному дню музики. 1-11 Учителі музичного мистецтва
3 11.10-15.10

Арт-вернісаж «Веселковий дивосвіт» до Дня художника (виставкамалюнків)

1-11 Учитель обр.мист
4 11.10-15.10

Книжково-ілюстративнавиставка до Дня художника «Мистецтва владний ключ».

Бібліотекар
5 ІІІ-ІV тижні

Участь учнів у шкільних предметних олімпіадах.

6-11 Вчителі-предметники
V. РОБОТА З АКТИВОМУЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І тиждень

Звіт лідерів класних колективів про організацію самоврядування в класі.

1-11 Учнівська рада
2 ІІ тиждень

Огляд класних куточків

1-11 Комісія «Дисципліна і порядок»
3 ІІІ тиждень Рейд «Шкільне обладнання» 1-11 Навчальна комісія
4 ІІІ тиждень

Заняття школи лідерів «Відкрий в собі лідера»

1-11 Педагог-організатор
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І-ІІ тиждень Лекція-бесіда для батьків «Чому дитина стає «чужою»: як досягти взаєморозуміння» ЗДНВР
2 ІІІ - ІV тиждень Консультація для батьків «Стилі виховання дитини в сім’ї» Психолог, ЗДНВР
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 04.10-08.10

Фотовиставка, присвячена Всесвітньому дню захистутварин «Лапи, вуса, хвіст».

1-11 Прес-центр
2 Протягом місяця Прибирання території школи, підготовка клумб та квітників до зими 1-11 Класні керівники
3 ІІІ тиждень

Рейд бережливості (стан шкільного майна)

1-11 Комісія «Дисципліна і порядок»
4 Протягом місяця Операція «Осінні клопоти» (трудові десанти на пришкільних ділянках) 1-11 Класні керівники

ЛИСТОПАД

Місячник морально-етичного виховання

«НЕМАЄ ВИЩОЇ СВЯТИНІ, ЯК ЧИСТЕ СЯЙВО ДОБРОТИ»

Компетентність:спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами

толерантне ставлення до представників різних народів і культур.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до себе (до свого психологічного «Я»).

Кредо: «Люди, будьте взаємно красивими!»

Мета:прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.11
2 01.11-05.11 Тиждень утвердження принципів загальнолюдської моралі «Любов і доброта – основні ідеали справжньої людини» 1-11 ЗДВР Педагог-організатор
3 01.11-05.11 Години спілкування: «Добротою себе перевір», «Моральний ідеал і його місце в житті людини», «Думка колективу чи думка особистості», «Закон товариства», «Мистецтво жити гідно. В чому воно полягає», «Найстрашніші втрати – духовні», «Духовні скарби народу». 1-11 Класні керівники
4 08.11-12.11 Тиждень української писемності і мови «Мова моя солов’їна» 1-11 Учителі філологи
5 9.11 Тематична лінійка«Відкрий, о рідно моя мово, свої скарбниці золоті» 1-11 Учителі філологи
6 08.11-12.11 Години спілкування: «Мова і писемність у цікавих фактах», «Мова моя українська, батьківська, материнська», «Не цураймось мови», «Українська державна мова – символ єднання та престижу українського народу» 1-11 Класні керівники
7 9.11 Всеукраїнський диктант національної єдності 7-11 Учителі філологи
8 15.11-19.11 Тиждень іноземної мови 1-11 Учитель англійської мови
9 15.11-19.11 Уроки гарної поведінки: «Гарно дружити — значить правду говорити», «Кожна людина унікальна», «Подарувати крихітку душі», «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити?», «Як жити в мирі з людьми» «Що підказує твоє серце», «Бути милосердним», «Культура мови – ознака вихованості», «Вчимося поважати інших», «Озирнись на свій вчинок», «Життєве кредо – чесність і справедливість», «Ставлення людини до людини» 1-11 Класні керівники
10 22.11 Тематична лінійкадо Дня Гідності та Свободи «Наш дух не зламати, свободу не вбити!» 1-11 Учитель історії
11 22.11-26.11 Години спілкування: «За мир в Україні, за гідність кожної людини», «Скажи своє слово про Україну», «Усе моє, що зветься Україна» (5-7 кл.), «Майдан та українська національна ідея», «Громадянський подвиг людей, які виступили на захист демократичних цінностей», «Україна – це територія Гідності і Свободи» (8-11 кл.) 1-11 Класні керівники
12 22.11-26.11 Години спілкування до Дня пам’яті жертв голодомору в Україні: «Хліб на столі -достаток в сім'ї та радість в душі», «Трагедія, що сколихнула землю», «Такого ще земля не знала», «Ціна хліба - життя», «Жнива скорботи», «Голгофа народних страждань» 1-11 Класні керівники
13 26.11 Тематична лінійка-реквієм «Вічна пам'ять змореним голодом» пам’яті початку масового голоду в Україні 5-11 Учитель історії
14 27.11 Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку» 9-11 Класні керівники
15 22-26.011 Тиждень початкових класів 1-4 Класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 Протягом місяця

Рейд-перевіркаумовпроживанняучнів з

неблагонадійнихсімей. Операція «Турбота»

1-11 Батьківський комітет
2 15.11-19.11 Правознавча абетка «Стосунки рівності та поваги» до Міжнародного дня толерантності 8-11 Учитель історії
3 Протягом місяця

Проведенняіндивідуальнихбесідзучням,якісхильнідоправопорушень. Анкетування. Діагностика даної категорії учнів.

1-11 Класні керівники
4 Постійно

Виконання учнями правил внутрішкільного розпорядку

1-11 ЗДНВР
5 ІV тиждень

Бесіди, зустрічі з працівниками міліції, соціальних служб «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»

9-11 Класні керівники
6 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за листопад.

1-11 ЗДНВР, класні керівники
7 Листопад - грудень Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми (за окремим планом) 9-11 Класні керівники
8
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 22.11-02.12 23.11 22.11-02.12 Протягом декади 22.11-02.12 Декада антиалкогольної, антитютюнової та антинаркотичної пропаганди «Здоровим будеш – все здобудеш». ü Усний журнал «Шкідливі звички – шлях у безодню!». ü Інформогляд «Молодь – без куріння!» до Міжнародного дня відмови від куріння; ü Перегляд соціальних відеороликів з метою проведення дієвої первинної профілактики і запобігання вживання тютюнових, алкогольних, наркотичних та психотропних речовин серед дітей. ü Години спілкування: «Україна без ВІЛ/СНІДу», «Щоб не терзало потім каяття – побережи своє життя». «Життя – це мить, зумій його прожити», «Пити, курити чи жити», «СНІД – хвороба душі», «СНІД – рана людства», «Гіркі плоди солодкого життя». 1-11 1-11 5-11 9-11 8-11 Кафедра природничих наук Учнівська рада Учнівська рада Класні керівники Класні керівники
2 22.11-02.12 Виготовлення лепбуку на тему «Ми обираємо життя без шкідливих звичок» 1-5 Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 08.11-12.11 Прес-центр
2 10.11 Конкурс юних декламаторів «Поезії палкі слова» 1-6 Учителі літератури
3 Протягом місяця

Участь учніву районних предметних олімпіадах

6-11 Учителі-предметники
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І тиждень

Рейд «Як живеш, шкільний підручнику?»

1-11 Учнівська рада
2 ІІ тиждень

Рейд «Готовність до уроків»

1-11 Навчальна комісія
3 ІІІ тиждень

Засідання учнівської ради

5-11 Педагог-організатор
4 ІV тиждень Заняття школи лідерів «Як стати лідером. Розвиток лідерських якостей» Учнівська рада, педагог-організатор
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І-ІІ тиждень Консультпункт для батьків «Виникло питання» 1-11 Класні керівники
2 ІІІ - ІV тиждень Батьківський лекторій «Милосердя – протидія насильству». 1-11 ЗДНВР
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 01.11-05.11 01.11-05.11 5.11 01.11-05.11 Національний тиждень енергозбереження «Збереження електроенергії – справа кожного громадянина»: ü Бесіди про збереження тепла і раціо-нальне використання електроенергії «Збережемо енергію разом!», «Роль енергії в нашому житті та існуванні планети», «Економно жити – себе і державу збагатити», «Електроенергія. Звідки вона береться та як її заощадити?». ü П’ятихвилинка «Бережи енергію в класі і вдома». ü Кінолекторій «Енергозберігаючі технології» 1-11 1-11 1-11 5-11 Класні керівники Класні керівники Учнівська рада Вчитель обр.мист.
2 Протягом місяця Залученняучнівдопрактичної природоохоронноїроботи, участь в акції «Листя»;впорядкуванняпришкільної території 1-11 Класні керівники
3 Протягом місяця Операція «Школа – наш другий дім, тепло й затишно у нім»: генеральне прибирання кабінетів, підготовка класів до зимового періоду, утеплення вікон 1-11 Класні керівники
4 Протягом місяця Виховні заходи по профорієнтації учнів 9-х, 11-х класів. Тестування. Анкетування . Аналіз та обробка результатів. 1-11 Класні керівники 9,11 класів ЗДВР

ГРУДЕНЬ

Місячник правових знань, правової пропаганди і превентивного виховання

«ВЕЛИКИЙ ДІМ – ДЕРЖАВА, ЛАД У НЬОМУ – ЗАКОН»

Компетентність: загальнокультурна грамотність.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу

Кредо: «Мудрість народу – в традиціях роду»

Мета: виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй. Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнівнегативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами. Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України. Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.12-07.12 Тиждень військово-патріотичного виховання та юного захисника Вітчизни «Збройні сили України на захисті держави» ü Змагання «Хлоп’ята-козачата» ü Спортивно-розважальна програма для учнів 9-11 кл. «Козацькі розваги». ü Години спілкування, присвячені Дню Збройних Сил України «Героїв стежина – від батька до сина». 1-11 1-4 5-11 1-11 ЗДНВР, педагог-організатор, Учителі історії Та фізкультури Педагог-організатор
2 14.12 День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС «Біль і тривоги Чорнобиля» Учнівська рада
3 15.12-24.12 Творча майстерня «Листівка Святому Миколаю» 1-4 Класні керівники
4 20.12 Чобіток мрій «У Миколая в ранній час подарунки є для нас» 1-4 Класні керівники
5 20.12 Свято Миколая вшколі «Святий Миколай, ти до нас завітай» 1-4 Учнівська рада ЗДНВР
6 23.12 Новорічнісвята для учнів1-4класів «Ялиночко-дивиночко, посміхнися діточкам» 1-4 ЗДНВР, педагог-організатор Класні керівники
7 24.12 Новорічне свято «На порозі Новий Рік – добрий, світлий чарівник» 5-8 ЗДНВР, педагог-організатор Класні керівники
8 24.12 Розважальна програма для учнів 9-11 кл «Снігові володарі новорічного свята». 9-11 ЗДНВР, педагог-організатор Класні керівники
9 До 24.12

Розробка плану зимових канікул

ЗДНВР
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 08.12-14.12 Тижденьправознавства та превентивного виховання «Бережи мене, мій законе» 1-11 Учитель історії
2 08.12-14.12 Години спілкування: «Чи можуть бути права без обов’язків?», «Ми українці-громадяни і патріоти», «Права на папері і в житті», «Злочин та види кримінального покарання», «Діти і злочин», «Чи має дитина право», «Захист прав дітей у нашій державі», «Сучасне рабство: як вберегтися від біди». 1-11 Класні керівники
3 10.12 Брейн-ринг на правову тематику «Дотримання Законів України – обов’язок громадянина» 9-11 Учитель історії
4 08.12-14.12

Інформаційно-пізнавальні години: «Держава на захисті прав дитини»

1-4 Бібліотекар
5 08.12-14.12 Оформлення в бібліотеці книжкової виставки «Захист прав дітей у нашій державі» 1-11 Бібліотекар
6 Протягом місяця

Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень. Операції «Як живеш, друже?», «Підліток».

1-11 Класні керівники
7 І-ІІ тижні Аналіз стану правопорушень у класах, школи 1-11 ЗДНВР, класні керівники
8 ІV тиждень Аналіз зайнятості учнів у позаурочний та канікулярний час. 1-11 Класні керівники, ЗДВР
9 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за грудень.

1-11 ЗДНВР, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 01.12-02.12 Сократівська бесіда: «Як ми ставимося до хворих на СНІД 9-11 Класні керівники
2 ІІ тиждень Бесіда «Вплив на дитячий організм шкідливих звичок» 1-11 Медсестра,
3 ІІІ тиждень Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час зимових канікул. 1-11 Класні керівники
4 22.12-24.12 Інструктажі з правил безпечної поведінки під час проведення новорічних свят та зимових канікул. 1-11 Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 ІІІ-ІV тижні

Відкриття майстерні Діда Мороза. Виставка дитячих робіт «Маскарад новорічних чудес»

1-11 Вчитель обр.мист
3 15.12-24.12

Виставка дитячої творчості «Мрії про Україну»

1-11 Вчитель обр.мист
4 Протягом місяця

Творчий звіт гуртківців. (Звіт гуртківців за І семестр)

5-9 Керівники гуртків
5 Протягом місяця

Участь у районних предметних олімпіадах

6-11 Учителі-предметники
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 До 22.12

Робота з комісією «Цікаві справи» по підготовці до проведення новорічних свят.

Учнівська рада
2 Протягом місяця

Засідання учнівської ради з питань:

- участі учнів у проведенні новорічних заходів;

- випуску новорічних вітальних листівок;

- новорічного оформлення приміщення школи та класних кімнат;

- планування роботи на ІІ семестр

Педагог-організатор ЗДНВР Учнівська рада
3 ІІ тиждень Рейд «Сучасний школяр». Перевірка зовнішнього вигляду учнів. 1-11 Комісія «Дисципліна і порядок»
4 ІІІ тиждень Заняття школи лідерів. Ситуаційна гра «Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхи виконання рішень» 1-11 Педагог-організатор
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 13.12-17.12

Засідання Ради школи

Директор
2 13.12-17.12 Класні батьківські збори. Класні керівники
3 І тиждень

Координація співробітництва з дитячими заходами мікрорайону

1-11 ЗДВР
4 ІV тиждень Проведення консультацій для батьків. 1-11 Класні керівники
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 20.12-22.12

Генеральне прибирання класних приміщень. Конкурс на кращу класну кімнату.

1-11 Класні керівники
2 Протягом місяця

Акція «Годівничка для синички».

5-7 Кафедра природ-ничих наук

СІЧЕНЬ

Місячник громадянського виховання

«ЩОБ МИ ЖИЛИ ІЗ КРИЛАМИ ЗОРІ, І БЕРЕГЛИ У СЕРЦІ БАТЬКІВЩИНУ!»

Компетентність:ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мовою.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу, ціннісне ставлення до праці.

Кредо:«Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»

Мета: допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємництва

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 10.01-14.01 Тиждень української символіки «Україно! Символи твої пронесемо ми через віки!» ü Бесіди: «Символи держави: прапор, герб, гімн України». ü «Люби Батьківщину, як сонце люби…» 1-11 1-4 5-6 ЗДВР Педагог-організатор
2 10.01 Робоча лінійка «Старт у ІІ семестр» 1-11 Учнівська рада
3 ІІ-ІІІ тижні Тематична виставка літератури «Краса і велич символів державних» Бібліотекар
4 17.01-21.01 Тиждень громадянського виховання «Будьмо гідними називати себе українцями» Тиждень історії та права. 1-11 Учитель історії. педагог-організатор Класні керівники
5 21.01 Тематична лінійка до Дня Соборності України «Соборність рідної землі основа нації й держави» 1-11 Учитель історії
6 17.01-21.01 Години спілкування: «Утверджую в собі людину-громадянина», «Бути на землі Людиною», «Ми – громадяни вільної України», «Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини», «Любове моя Україно!», «Горде ім’я – українець!», «Видатні постаті України», «Соціальна зрілість старшокласника», «Громадянином бути зобов'язаний», «Який ідеал су­часної молодої людини-громадянина України?» 1-11 Класні керівники
7 Протягом місяця Фотовиставка «Я живу для тебе, Україно!» 1-11 Вчитель обр.мист
8 ІV тиждень Перегляд літератури «Голокост – шрам на серці людства» до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту Бібліотекар
9 31.01 Деньпам'ятігероїв Крут (29.01). ü Тематична лінійка-реквієм «Стогнали Крути і молився вітер». ü Викладка - історичний калейдоскоп «Волі народної дзвін». 5-11 Учитель історії Бібліотекар
10
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 01.01-15.01

Контроль за проведенням вільного часу учнями, схильними до правопорушень, в період канікул

1-11 Адміністрація, класні керівники
2 Протягом місяця Відвідування сімей категорійних дітей з метою вивчення умов утримання дітей та забезпечення їх навчанням 1-11 Адміністрація Батьківський комітет
3 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування навчальних занять учнями за січень.

1-11 ЗДНВР класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 16.01-20.01 Проведення бесід з метою профілактики інфекційних захворювань. 1-11 Класні керівники
2 ІІІ тиждень Година здоров’я «Коронавірус: профілактика, інфікування та поширення» Медсестра
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 16.01-20.01 Вікторина для допитливих «Що я знаю про тебе, моя Україно?» 5-8 Бібліотекар
3 23.01-27.01

Віртуальна етнографічна експедиція «Цвітеш ти пишно, земле моя мила, ти – не окраїна, ти – Україна!»

8-9 Вчитель обр.мист
4 Протягом місяця Підготовкадо предметних тижнів 1-11 Учителі предметними
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 Протягом місяця Експрес – огляд літератури з проблеми виховання ЗДВР Бібліотекар
2 ІІІ тиждень Засідання учнівської ради. Звіт президента учнівської ради та голів комісій про виконану роботу у 1 семестрі. Обговорення та затвердження плану роботи на ІІ семестр. 1-11 Педагог-організатор
3 ІІІ-ІV тижні Рейд-перевірка класних кімнат та документації класних колективів (план роботи класу, класний куточок, куточок державної символіки та правил ТБ) 1-11 ЗДНВР Педагог-організатор
4 ІV тиждень Рейд-перевірка класних куточків. 1-11 Навчальна комісія
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 Протягом місяця Зустріч з батьками учнів, котрі мали низький показник успішності за І семестр та порушували дисципліну 1-11 Кл. керівники, ЗДНВР, директор
2 17.01-21.01 Батьківський лекторій «Сімейне виховання як гарант формування громадянина-патріота України» 1-11 ЗДНВР
3 ІІІ тиждень Засідання Ради школи 1-11 Директор
4 ІV тиждень Консультація-практикум для батьків учнів «Чи знаєте ви свою дитину?» 1-11 ЗДНВР
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 24.01-28.01 Тиждень трудового та профорієнтаційного виховання «В творчій праці зростаємо, чимало вміємо і знаємо» 1-11 ЗДНВР Педагог-організатор
2 24.01-28.01 Години спілкування: «Учись працювати з дитинства», «Допомагаємо старшим», «Мрії стають реальністю для тих, хто вміє працювати», «Професій світ такий різноманітний: ти серед всіх знайди свою», «Професія – мій вибір», «Людина для професії чи професія для людини», «Здібності людини та її професія», «Вибір професії – крок у майбутнє», «Світ професій: праця та покликання», «Твій вибір – життєвий успіх», «Професії нашого часу» 1-11 Класні керівники
3 25.01 Інформаційний вісник «Цікаве про професії» 5-7 Учнівська рада
4 Протягом місяця Анкетування та діагностика професійних інтересів учнів 9 - 11 класів. 9-11 Соціальний педагог
5 26.01-27.01 Майстер-класи: ü «Пришивання ґудзика» ü Паперомоделювання, квілінг ü «В’язання руками». 1-4 5-6 7-8 Учитель труд. навчання
6 26.01-27.01 Апсайклінг в дії. Вдихаємо в старі речі нове життя. «Друге життя футболці» 9-11 Учитель труд. навчання
7 27.01 Бліц-турнір « Знавці професій» 1-4 Навчальна комісія
8
9 24.01-28.01 Бібліотечна година «Традиційні способи виготовлення оберегів». Українські традиції. 5-6 Бібліотекар

ЛЮТИЙ

Місячник сприяння творчому та інтелектуальному розвитку особистості

«МОЇ ЗНАННЯ – МОЄ МАЙБУТНЄ»

Компетентність: уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність,математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до свого соціального «Я».

Кредо: «Свідомо відкриваємо всесвіт знань»

Мета:створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 08.02 Міжнародний День Безпеки в Інтернет ü Перегляд та обговорення мультфільмів. Казка про золоті правила безпечного Інтернету (1-4 кл.) ü Урок-гра «Правила онлайн-безпеки для дітей» (1-2 кл.) ü Інтерактивна гра «Безпечна подорож до країни Інтернет» (3-4 кл.) ü Бесіда «Інтернет: користь чи прихована небезпека». (5-7 кл.) ü Онлайн-урок із нагоди Дня безпечного Інтернету 2022 (для учнів 8-11 кл.) ü Майстер-клас «Цифрові інструменти та можливості Google для безпечнішого Інтернету» (учителі-предметники, класні керівники) 1-11 Кафедра точних наук Учитель інформатики Класні керівники
2 14.02-18.02 Години спілкування: «З чого починаються знання», «Знання – безцінний дар», «Навчання – наше головне завдання», «Знання – це скарб, умій його здобути». 1-11 Класні керівники
3 14.02 Заходи до Дня Святого Валентина: ü Поштова скринька для закоханих «На крилах кохання». ü Конкурс читців ліричної поезії «Коли у світі тільки двоє» ü Стіл музичних замовлень. ü Розважальне шоу для старшокласників до дня закоханих «Любов дарує крила» 1-11 8-11 9-11 Прес-центр ЗДВР Педагог-організатор
4 15.02 Тематична лінійка «Трагедія і подвиг Афганської війни» 1-11 Педагог-організатор
5 21.02 Тематична лінійка «А сотню вже зустріли небеса» до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні Учитель історії
6 21.02-25.02 Книжкова виставка-вшанування «Збудуєм пам’яті негаснучий собор» до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні Учитель історії
7 7-11.02 Тиждень точних наук 5-11 Учитель математики, фізики
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 І-ІІ тижні Рейд-перевірка учнівських щоденників учнів. 1-11 Адміністрація
2 Протягом місяця Проведення бесід «Режим дня – основа життя людини » 5-8 Класні керівники
3 Протягом місяця

Контроль за станом відвідування учнями навчальних занять. Оперативно інформувати батьків про відсутність їхніх дітей у школи.

1-11 ЗДНВР Класні керівники
4 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за лютий.

1-11 Педагог-організатор класні керівники
5 Протягом місяця

Профілактичні рейди «Урок», «Перерва», наслідки висвітлити у шкільній газеті

1-11 ЗДНВР, учнівська рада
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 І тиждень Тренінгові заняття «Скажемо насиллю та агресії НІ!» 8-10 Соціальний педагог
2 Постійно Проведення просвітницьких заходів серед здобувачів освіти, батьків та працівників щодо запобігання, розповсюдження та профілактики захворюваності на гостру респіраторну хворобу, спричинену корона вірусом 2019-пСоV Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 І-ІІ тижні Конкурс малюнків «Зимо, час тобі не лютувати і весні дорогу дати». 1-4 Вчитель обр.мист
2 ІІ тиждень Конкурс ребусів, загадок, кросвордів «Загадаю загадку, перекину через хатку» 5-6 Бібліотекар
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І тиждень Операція «Готовність до уроків» 1-11 ЗДВР, комісія «Дисципліна і порядок»
2 ІІ тиждень Засідання учнівської ради 1-11 Педагог-організатор
3 ІІІ тиждень

Заняття школи лідерів. Майстер-клас «Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим довіряй»

1-11 Педагог-організатор
4 21.02-25.02

Операція«Зовнішнійвигляд». Підведення підсумків операції та висвітленняїї результатів

1-11 Комісія «Дисципліна і порядок»
5 ІV тиждень Звіт командирів класів про стан збереження учнівських підручників. 1-11 Учнівська рада, командири класів
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 Протягом місяця Консультації для батьків Класні керівники
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Виготовлення та встановлення годівничок для птахів 5-9 Учнівська рада
2 Протягом місяця Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні» та проведення рейдів по збереженню підручників та шкільного майна Бібліотекар, учнівська рада
3 Протягом місяця Профорієнтаційні зустрічі з працівниками Центру зайнятості та представниками навчальних закладів. 9-11 Адміністрація

БЕРЕЗЕНЬ

Місячник художньо-естетичного виховання

«СИМФОНІЯ КРАСИ І ПОЧУТТІВ»

Компетентність:загальнокультурна грамотність, обізнаність іздатність до самовираження в сфері культури.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до мистецтва.

Кредо:«Для творчості відкриєм горизонти».

Мета:сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті.Формування здатності розуміти творимистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.03-04.03 01.03-04.03 01.03-04.03 Дні краси та креативу. ü Святковікласні години «З побажа-ннями щастя, тепла і весни» ü Вернісаж «Намалюю щастя». ü Виготовлення вітальної листівки до 8 Березня. 1-11 1-11 9-11 ЗДНВР Класні керівники Учнівська рада
2 09.03-11.03 Шевченківські дні у школи «За Кобзарем іду я крізь віки». (За окремим планом) Учителі філологи
3 21.03-25.03 Кольоровий тиждень початкових класів «Квітів аромат вдихну, обнімаючи весну» (За окремим планом) 1-4 Учителі початкових класів
4 До 24.03

Розробка плану весняних канікул

ЗДНВР
5 31.03 День відкритих дверей для вступників до школи Адміністрація
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 Протягом місяця Аналіз стану відвідування школи учнями, схильними до правопорушень. 1-11 ЗДНВР
2 Протягом місяця Бесіди «Чи можуть бути права без обов’язків?» 8-11 Класні керівники
3 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за березень

1-11 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 І - ІІ тижні Шкільні перерви-рухавки «Танцюємо, співаємо – душу звеселяємо» 1-11 Учнівська рада
2 ІІІ тиждень Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час весняних канікул. 1-11 Класні керівники
3 24-25.03 Інструктажі з правил безпечної поведінки під час весняних канікул. 1-11 Класні керівники
4 ІІ-ІІІ тиждень Профілактичні бесіди до Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом «Зупинимо туберкульоз разом», «Проблема здоров’я в сучасному суспільстві», «Шляхи розповсюдження туберкульозу, роль профілактичних засобів і заходів» 1-11 Учитель біології
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 І тиждень Виставка вітальних листівок «Вас, милі, ніжні, чарівні, вітаємо із святом весни». 1-11 Учнівська рада, прес-центр
2 ІІ -ІІІ тиждень Виставка учнівської творчості «Від щирого серця – з дитячих долонь» 1-11 Вчитель обр.мист
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І тиждень Робота з комісією «Цікаві справи» по підготовці до свята 8 Березня. 1-11 Учнівська рада, педагог-організатор
2 ІІ тиждень Засідання учнівської ради 1-11 Учнівська рада, педагог-організатор
3 ІІ тиждень Звіт командирів класів про стан навчання та дисципліни у класному колективі 8-11 Педагог-організатор, класні керівники, командири класів
4 ІІІ тиждень Рейди-огляди «Ми – господарі класу» Комісія «Дисципліна і порядок»
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І тиждень Операція «Подарунки любим мамам» до свята 8 Березня (виготовлення листівок та подарунків) 1-6 Класні керівники
2 ІІ тиждень Загальношкільні батьківські збори Директор, ЗДНВР
3 ІІ тиждень Класні батьківські збори 1-11 Адміністрація, класні керівники
4 ІІІ тиждень Виставка методичної літератури «Як виховувати дитину в сімейному колі». 1-11 Бібліотекар
5 Протягом місяця Роботаз сім’ями пільгових категорій. 1-11 ЗДВР, класні керівники
VІІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Виховні заходи по профорієнтації учнів 9-х, 11-х класів. Тестування. Анкетування. Аналіз та обробка результатів. 9-11 Класні керівники
2
3 ІV тиждень Трудовідесанти. Упорядкування пришкіль-ної території, насадженнядерев таквітів. 1-11 Класні керівники
4 Протягом місяця Підготовка до місячника екологічного виховання . Екологічна акція «Чисті джерела» 1-11 Комісія «Цікаві справи»

КВІТЕНЬ

Місячник екологічного виховання

«ГОЛОС РІДНОЇ ПРИРОДИ РОЗУМІТИ СЕРЦЕМ ВЧИСЯ»

Компетентність:екологічна грамотність, компетентності у природничих науках і технологіях.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до природи.

Кредо: «Планета меседжпосилає, часуна роздуми не має!»

Мета:виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя наЗемлі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 04.04-07.04 Усний журнал«Сузір’я вічного й святого – дитяча книга на землі» (до Міжнародного дня дитячої книги2.04) 1-6 Бібліотекар
2 11.04-15.04 Тиждень природничих дисциплін «Ми – в природі, природа – в нас» (за окремим планом) 1-11 Учитель біології
3 11.04-15.04 Перегляд літератури та періодичних видань до Дня космонавтики «Через терни до зірок» 1-11 Бібліотекар
4 18.04-28.04 Декада екологічного виховання «Жити в злагоді з природою» 1-11 Учитель біології
5 18.04-21.04 Години спілкування: «Природа – єдина книга, кожна сторінка якої наповнена глибоким змістом»,«Людина була й буде дитям природи», «Брати наші менші», «Природа навколо нас», «Знай, люби і бережи світ навколо себе», «Вода - безцінне багатство», «Озера та річки мого краю», «Світ природи – справжній та неповторний» 1-11 Класні керівники
6 18.04-21.04 Виставка літератури «Планета у нас одна» Бібліотекар
7 ІІІ тиждень Усний журнал «Весна іде наповнена чудес… Христос Воскрес!» 5-7 Вчитель обр.мист
8 26.04 Тематична лінійка до Дня Чорнобильської трагедії «Допоможи нам, Божа Мати, дай терпіння і зусиль, щоб забути, щоб не знати гіркий Чорнобиля полин!» 1-11 Учитель географії
9 26.04-27.04 Перегляд документальних фільмів «Тайна Чорнобиля…», «Європа та Чорнобиль», «Чорнобиль – хроніка важких тижнів». 9-11 Учитель географії
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 І тиждень Аналіз виконання санітарно-гігієнічних вимог у класних кімнатах, спортивному залі, майстерні, харчоблоку та інших приміщеннях ЗДНВР
2 ІІ тиждень Аналіз роботи класних керівників з дітьми сімей пільгових категорій. 1-11 ЗДНВР
3 ІІІ-ІV тижні Підготовка плану літнього оздоровлення учнів пільгових категорій 1-11 ЗДНВР
4 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за квітень

1-11 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 04.04-07.04 Інформаційно-пізнавальні години до Всесвітнього дня здоров’я: «Здоров’ямати – вік біди не знати!», «Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття» 1-11 Класні керівники
2 І тиждень Виставка – заклик «Я хочу і можу бути здоровим!» до Всесвітнього дня здоров’я Бібліотекар
3 07.04 Спортивна програма до Дня здоров’я «Вище райдуги, швидше вітру» 1-11 Учитель фізкультури
4 ІІ тиждень Перегляд презентації «Є тисячі хвороб, і тільки одне здоров′я» 1-11 Класні керівники
5 ІІІ тиждень Інструктаж учнів і працівників школи щодо безпеки праці при проведенні робіт по упорядкуванню території школи. 1-11 Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 І тиждень Фотовиставка «Гордість школи» (фотографії про участь обдарованих дітей в конкурсах, змаганнях, олімпіадах, МАН.) 1-11 ЗДНВР
2 ІІ тиждень Виставка великодніх писанок «На наших писанках малюнки: квіти, сонце, візерунки» 1-4
3 ІІІ тиждень Конкурс природоохоронних плакатів «Щоб земля була у квітах, бережіть природу, діти» 5-11 Вчитель обр.мист
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І тиждень Рейд «Як живеш, шкільний підручнику?». 1-11 Бібліотекар, учнівська рада
2 Протягом місяця Учнівські рейди «Перерва», «Урок», «Цигарка» Педагог-організатор, учнівська рада
3 ІІ тиждень Засідання учнівської ради 1-11 Педагог-організатор
4 ІІІ тиждень Заняття школи лідерів «Мистецтво створення команди» 1-11 Учнівська рада
5 ІV тиждень Операція «Пам'ять» (трудовий десант по упорядкуванню пам’ятних знаків) 1-11 учнівська рада
6 Протягом місяця Підготовка до відзначення Дня Перемоги 1-11 учнівська рада
VІ.РОБОТАЗБАТЬКІВСЬКИМКОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І-ІІ тиждень Родиннийміст.Зустрічіз батьками учнів випускних класів з метою вирішення організації випускного вечора. 9, 11 Педагог-організатор Класні керівники
2 ІІІ тиждень Бесіда з батьками «Створення сприятливої атмосфери в сім’ї під час іспитів» 1-11 Класні керівники,
3 ІІ тиждень Створення творчої групи з підготовки до випускного вечора. ЗДНВР
4 Постійно Консультаційний пункт для батьків, котрі мають труднощі у вихованні дитини. Класні керівники
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1
2 ІІ тиждень Фотовиставка «І люди, І звірі, і квіти – ми, Земле, усі твої діти» 1-11 Педагог -організатор
3 Протягом місяця Впорядкування квітників та клумб на території школи. Операція «Квітковий рай» 1-11
4 Протягом місяця Виставка літератури з питань екологічного виховання «Збережемо нашу землю блакитною і зеленою». 1-11 Бібліотекар
5 18.04-22.04 Трудовий десант «Чисте подвір’я, чисте місто, чиста країна». 1-11 Класні керівники
6 Протягом місяця Конкурс на краще озеленення класної кімнати 1-11 Класні керівники

ТРАВЕНЬ

Місячник родинного виховання

«РОДЕ НАШ КРАСНИЙ, РОДЕ НАШ ПРЕКРАСНИЙ»

Компетентність:соціальна та громадянська

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей,ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Кредо:«Добра родина – славна Україна!»

Мета:виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 03.05-10.05 03.05-06.05 03.05-06.05 08.05 09.05 10.05 Дні пам’яті «Сумні дзвони пам’яті!» ü Доброчинна акція «Без права на забуття». ü Перегляд хронікально-документальних фільмів, художніх фільмів про події ІІ світової війни. ü Привітанняветеранів війни зі святом Перемоги. ü Покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам. ü Тематичні та оглядові екскурсії до історико-краєзнавчих музеїв шкіл міста, музеїв ВВВ. ü Викладка книг «І буде пам’ять вічно жити про дні ті легендарні» . ü Уроки пам'яті, мужності, зустрічі з ветеранами війни «Війна пройшла по їхніх долях», «Ріка нашої пам’яті», «Пам’ять про героїв невмируща», «Згадаймо величні ті роки», «Їх імена безсмертні», «Фронтові дороги», «Уклін живим – загиблим слава», «Діти-герої війни», «Прапор Перемоги над Рейхстагом». ü Операція «Обеліск» ( трудовий десант по впорядкуванню пам’ятних знаків). ü Свічкова хода ü Мітинг-реквієм,присвяченийДню Перемоги біля пам’ятного знаку. ü Літературно-музична композиція «Встеляйте квітами дороги – сьогодні свято Перемоги» 1-11 1-11 1-11 1-11 1-11 1-11 1-11 5-11 Учнівська рада Класні керівники Класні керівники Адміністрація Класні керівники Бібліотекар Класні керівники Адміністрація Класні керівники Учитель історії ЗДНВР, педагог-організатор
2 10.05-20.05 16.05 10.05-20.05 20.05 16.05-20.05 Декада родинно-сімейних цінностей «Без сім’ї нема щастя на землі» ü а) Свято Матері «Принесу тобі, мамо, всі квіти Землі». ü Виставка-конкурс малюнків, фотографій та творчих робіт, присвячена Дню сім’ї «З родини йде життя людини». ü Родинне свято «Щаслива родина – квітуча Україна». ü виставка-перегляд літератури «Мати – берегиня роду», «Моя сім’я – мій світ». 1-11 1-11 1-11 ЗДНВР, педагог-організатор Вчитель обр.мист Бібліотекар
3 19.05 День української вишиванки
4 23.05-27.05 Години спілкування «Як ми прожили рік», «Кінець – ділу вінець» 1-11 Класні керівники
5 31.05 Свято Останнього дзвінка «Школа – життя дивограй». 1-11 ЗДВР, педагог-організатор
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ
1 ІІІ тиждень День Європи в Україні. Інформаційний вісник «Україна – центр Європи» 1-11 ЗДНВР
2
3 Протягом місяця Вивчення прогнозів про місцезнаходження учнів влітку та місце їх оздоровлення. 1-11 ЗДНВР
4 Протягом місяця Профорієнтаційнароботазвипускниками, схильними доправопорушень 9-11 Класні керівники
5 Протягом місяця

Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за травень

1-11 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 І тиждень Організація бесід з учнями з профілактики нещасних випадків у період проведення ДПА, ЗНО та канікулярний час 1-11 Класні керівники
2 Протягом місяця Вирішення організаційних питань оздоровчої кампанії і проведення планування цієї роботи. Адміністрація, ЗДНВР
3 ІІ тиждень Стан дитячого травматизму за навчальний рік. ЗДНВР
4 ІІІ тиждень Тиждень безпеки життєдіяльності «Цінуй і бережи життя» (за окремим планом) 1-11 Педагог-организатор
5 ІІІ тиждень Міні-лекторій «Наша безпека – у наших руках». Бесіда з учнями 1-11 кл. про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в період літніх канікул. 1-11 Класні керівники
6 ІV тиждень Інструктаж учнів щодо безпеки праці при виконанні робіт по впорядкуванню території школи 5-10 Класні керівники
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1 І тиждень Країна творчості «Малюємо долоньками» 1-4 Класні керівники
2 ІІІ тиждень Конкурс малюнків «Україна – держава європейська» 5-9 Вчитель обр.мист
3 Протягом місяця Підготовка учнів 11 класу до випускного вечора та свята Останнього дзвоника 11 Педагог-організатор
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ
1 І тиждень Засідання учнівської ради 1-11 Педагог-організатор
2 03.05-9.05 Вітання ветеранів війни. 1-11 Адміністрація
3 ІІ тиждень Рейд навчальної комісії учнівської ради 1-11 Учнівська рада
4 ІІІ тиждень Заняття школи лідерів. «Підводимо підсумки. Плануємо майбутнє». 1-11 Педагог-організатор
5 ІІІ - ІV тиждень Підсумки роботи органів учнівського самоврядування. 1-11 ЗДНВР
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І тиждень День відкритих дверей для вступників до школи та їх батьків Адміністрація
2 ІІ тиждень Засідання ради школи Директор
3 ІІ тиждень Класні батьківські збори. Підсумки навчального року. 1-11 Класні керівники
4 ІІ тиждень Бесіда з батьками «Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Літнє оздоровлення». 1-11 Класні керівники
5
6 ІV тиждень Інструктаж для батьків «Відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час літнього відпочинку». 1-11 Класні керівники
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Генеральне прибирання території школи. Підготовка до кінця навчального року. 1-11 Класні керівники Адміністрація
2 ІІІ - ІV тиждень Генеральне прибираннякласних кімнат. Операція «Затишок» 1-11 Класні керівники
3 Протягом місяця Підведення підсумків проведення екологічних акцій протягом 2021-2022 навчального року. 1-11 ЗДВР, кафедра природничих наук
Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 504

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.