План виховної роботи школи на 2021-2022 навчальний рік
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник основ безпеки життєдіяльності та формування здорового способу життя
«ДРУЖНА ШКІЛЬНА РОДИНА НА ШЛЯХУ ДО ЗДОРОВ’Я - ЄДИНА»
Компетентність:здорове життя: усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до себе (до свого фізичного «Я»), ціннісне ставлення до людей.
Кредо:«Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»
Мета:пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.09 | День Знань. Свято Першого дзвоника «Знов шкільний дзвінок кличе на урок» | 1-11 | Педагог-організатор |
2 | 01.09 | Перший урок «Україна починається з тебе» | 1-11 | Класні керівники |
3 | 01.09-10.09 | Рекламна акція «До ваших послуг» - презентація гуртків, клубів, секцій, факультативів | 1-11 | Керівники гуртків, учителі-предметники |
4 | 01.09-10.09 | Бесіди: «Як поводитися у школі, вдома, на вулиці», «Чи знаєш ти чарівні слова», «Про необхідність дотримання учнями Статуту та Правил поведінки», «Урок чемності – правила поведінки в школі», «Твій зовнішній вигляд за шкільними правилами» | 1-11 | Класні керівники |
5 | 08.09 | Інформаціно-пізнавальна хвилинка до Міжнародного дня грамотності «Читаючи минуле, пишемо майбутнє» | 1-11 | Учителі філологи |
6 | 20.09 | Виховна година до Міжнародного дня миру «Мир на планеті потрібен народам всієї Землі» | 6-11 | Класні керівники |
7 | 21.09 | ü Конкурс дитячого малюнку до Міжнародного дня миру на тему «Я хочу жити у мирній країні». | 1-5 | Кл. керівники, вчитель обр.мистецтва |
8 | 22.09 | Учнівський лекторій до Дня партизанської слави «Партизани – герої невидимих фронтів» | 7-11 | Учитель історії. |
9 | 20.09-24.09 | Проведення тематичних екскурсій в краєзнавчий музей «Народ пам’ятає, народ славить» (22.09- день Партизанської слави ) | 1-11 | Класні керівники, вчителі історії |
10 | 20.09-24.09 | Операція «Пам’ятник» (впорядкування пам’ятного знаку) | 10-11 | Класні керівники |
11 | 29.09 | Перегляд відеопрезентації «Найжорстокіший злочин ХХ століття: пам`ять не вмирає…» до 80-ої роковини трагедії Бабиного Яру | 7-11 | Учитель історії |
12 | 30.09 | Тематична лінійка до всеукраїнського Дня бібліотек «Книга – храм духовний, що мудрості і дива повний» | 1-11 | Бібліотекар |
13 | Протягом місяця | Акція «Подаруй книгу бібліотеці» до Всеукраїнського дня бібліотек | 1-11 | Класні керівники |
14 | ІV тиждень | Книжкова виставка-презентація «Дім без книги – день без сонця | 1-11 | Бібліотекар |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | |||||
1 | З 01.09 | Організація чергування класів по школі та в їдальні | 8-11 | Класні керівники, ЗДНВР | |
2 | До 06.09 | Аналіз організації літнього відпочинку учнів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагонадійних сімей. | 1-11 | Класні керівники, ЗДНВР | |
3 | Протягом місяця | Операція «Як живеш, дитино?». Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень, складання актів | 1-11 | Класні керівники | |
4 | І тиждень | Засідання МО класних керівників «Шляхи реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді» | ЗДНВР | ||
5 | До 10.09 | Організація роботи по з’ясуванню місця навчання випускників 9, 11 класів | 1-11 | Класні керівники | |
6 | До 10.09 | Операція «Турбота». Коригування списків уч-нів, які потребують особливої педагогічної уваги | 1-11 | ЗДНВР, класні керівники | |
7 | Протягом місяця | Створення банку даних дітей | 1-11 | Соціальний педагог | |
8 | До 10.09 | Операція «Сім’я». Складання актів обстеження житлово-побутових умов сімей категорійних дітей | 1-11 | Класні керівники | |
9 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за вересень | 1-11 | ЗДНВР, класні керівники | |
10 | Протягом місяця | Проведення анкетування з учнями і батьками з метою вивчення сім’ї | 1-11 | Соціальний педагог, класні керівники | |
11 | Протягом місяця | Забезпечити контроль за якістю їжі та харчів у шкільній їдальні. | ЗДВР | ||
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | |||||
1 | 01.09 | Вступний та первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності. | 1-11 | Класні керівники | |
2 | І тиждень | Організація чергування в класах, проведення вологого прибирання, провітрювання та дезінфекції приміщення. | Класні керівники | ||
3 | 1.09-20.09 | Підготовка та проведення заходів в рамках місячника «Увага! Діти на дорозі!» | Педагог-організатор | ||
4 | 1.09-20.09 | Складання маршрутних листів «Будинок-школа» | 1-6 | Класні керівники | |
5 | Протягом місяця | Психологічний супровід учнів 1-х, 5-х та 10-х класів. | 5, 10 | Класні керівники | |
6 | 17.09 | Олімпійський день здоров’я «Будьмо радісні й здорові, спритні, дужі та бадьорі» | 1-11 | Учитель фізкультури | |
7 | 17.09 | Лінійка з нагоди відкриття Олімпійського тижня. | 1-11 | Учитель фізкультури | |
8 | 06.09-10.09 | Години спілкування: «Правила здоров’я» «Фізкультура і спорт як важливий компонент загальнолюдської культури і формування особистості», «Вести здоровий спосіб життя – це модно і корисно», «Дбайливе ставлення до свого здоров’я», «Ми - діти з планети здоров'я», «Здоров'я — це сучасно», «Спорт – грація, сила, здоров’я», «Життя – твій шанс, цінуй його» | 1-11 | Класні керівники | |
9 | 06.09-10.09 | Фотовиставка «Наші спортивні будні» | 1-11 | Учнівська рада | |
10 | 10.09 | Олімпійський урок «Спортивні рекорди незалежної України» | 1-11 | Класні керівники | |
11 | 06.09-10.09 | Виставка книг «Спорт для всіх!» (до дня фізичної культури і спорту) | 1-11 | Бібліотекар | |
12 | 13.09-17.09 | Тиждень безпеки руху дітей «Щоб не трапилося біди, пам’ятай про це завжди» | 1-11 | ЗДНВР, педагог-організатор | |
13 | 13.09-17.09 | Виставка малюнків «Дитинству – безпечні дороги» | 1-6 | Класні керівники | |
14 | 13.09-17.09 | Години спілкування: «Безпечна дорога до школи», «Абетка пішохода», «Розмова дорожніх знаків», «Дорожньо-транспортні пригоди та причиниїхвиникнення», «Мій шлях до школи», «Будь пильним та уважним завжди на дорозі», «Знання правил дорожнього руху – безпека вашого життя» | 5-8 | Класні керівники | |
15 | 13.09-17.09 | Шоу-вікторина знавців правил дорожнього руху «Ми – зразкові пішоходи» | 5-7 | Педагог-організатор | |
16 | 20.09-24.09 | Тиждень протипожежної безпеки «Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди»: ü Дайджест з протипожежної безпеки. ü Виховний калейдоскоп з протипожежної безпеки. ü Виставка-огляд літератури «Не панікуй! Дзвони - 101» ü Конкурс малюнків «Хай дитина знає кожна – жартувати з вогнем не можна» | 1-11 1-4 | ЗДВР, педагог-організатор Учнівська рада класні керівники Бібліотекар Класні керівники | |
17 | І-ІІІ тижні | Робота по залученню дітей до спортивних секцій. | 1-11 | Учитель фізкультури | |
18 | Протягом місяця | Організувати проведення динамічних перерв, рухавок, спортивних годин та інших заходів, що забезпечують дотримання нормативів рухової активності учнів та перебування їх на свіжому повітрі. | 1-11 | Педагог-організатор | |
19 | Протягом місяця | Лекції та бесіди з учнями про профілактику гострих респіраторних захворювань, спричинених коронавірусом 2019-пСоV | Учитель біології | ||
21 | Протягом місяця | Оновлення пам’яток щодо профілактики гострих респіраторних захворювань, спричинених коронавірусом 2019-пСоV, на інформаційних стендах, місцях загального користування (їдальня, спортивна зала, гардероб, рекреації, класні кімнати) | Адміністрація, медична сестра, класні керівники | ||
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | |||||
1 | 01.09-10.09 | Коригування банку даних для роботи з обдарованими дітьми. | 1-11 | ЗДНВР, ЗДНВР | |
2 | Протягом місяця | Організація роботи гуртків, секцій, узгодження плану їх роботи. | 1-11 | ЗДНВР, керівники гуртків | |
3 | Протягом місяця | Фотовиставка «Суперканікули-2021» | Прес-центр | ||
4 | Протягом місяця | Аналіззайнятостіучніввгуртках,секціях. | 1-11 | ЗДНВР | |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | |||||
1 | І-ІІІ тижні | Виборча кампанія учнівського самоврядування | Педагог-організатор, учнівська рада | ||
2 | 01.09-03.09 | Вибори органів учнівського самоврядування в класних колективах. | 1-11 | Класні керівники | |
3 | 05.09-10.09 | Засідання учнівської ради. Планування роботи комісій учнівського самоврядування школи відповідно до завдань і напрямів роботи освітнього закладу | 1-11 | Педагог-організатор, учнівська рада | |
4 | ІІІ тиждень | Практичне заняття школи лідерів «Складання плану роботи органів учнівського самоврядування та основних законів життя класу». | 1-11 | Учнівська рада, Педагог-організатор | |
5 | 24.09 | Учнівська конференція «Організація життя і діяльності учнівської спільноти в новому навчальному році». Вибори Президента учнівської ради | 1-11 | ЗДНВР, педагог-організатор | |
6 | Протягом місяця | Підготовка до Дня вчителя | 1-11 | Учнівська рада | |
7 | Протягом місяця | Рейди«Зовнішнійвигляд– наша гордість», «Класний куточок». | 1-11 | Учнівська рада, черговий клас | |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | |||||
1 | 01.09 | День відкритих дверей для батьків. Обговоренняпитань готовності учнів до нового навчального року. | 1-11 | Адміністрація, класні керівники | |
2 | ІV тиждень | Загальношкільні батьківські збори | 1-11 | Адміністрація, класні керівники | |
3 | ІV тиждень | Обраннябатьківськихкомітетів в класах, делегування від класів представників до радишколи. | 1-11 | Класні керівники | |
4 | ІV тиждень | Засідання ради школи | Адміністрація | ||
5 | До 15.09 | Організація роботи батьківського всеобучу (за окремим планом) | ЗДНВР | ||
6 | ІІІ тиждень | Проведення та аналіз анкетування батьків 1, 5,10 класів з метою виявлення особливостей та характеру протікання процесу первинної адаптації дітей у школі. | 1-11 | ЗДНВР, класні керівники | |
7 | ІV тиждень | Розробка пам’яток для батьків «Діти, Інтернет, мобільний зв’язок», «Як зацікавити дитину читанням» | Класні керівники, ЗДНВР | ||
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | |||||
1 | Протягом місяця | Проведення цільових екскурсії доосіннього лісу, річки (до Дня туризму) | 1-4 | Класні керівники | |
2 | І тиждень | Трудова акція з упорядкування спортивного майданчика | 9-11 | Учитель фізкультури, учнівська рада | |
3 | ІІ тиждень | Акція до Дня села «Довгії літа, краси і цвіту, тобі, рідне село моє» | 1-11 | Адміністрація, учнівська рада | |
4 | Протягом місяця | Організація трудового десанту «Життя без сміття». | 1-11 | Класні керівники | |
ЖОВТЕНЬ
Місячник національно-патріотичного виховання
«РОЗКВІТАЙ ПРЕКРАСНА УКРАЇНО, РІДНА ЗЕМЛЕ, МАТІНКО МОЯ»
Компетентність:громадянська та соціальна. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі.
Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і
держави.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»
Мета: забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в ім’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.10 | Бесіди до Дня людей похилого віку та Дня ветерана «Роки людині до лиця», «Літа людські – це золото осіннє» | 1-11 | Класні керівники |
2 | Протягом місяця | Всеукраїнська благодійна акція «Милосердя» | 1-11 | ЗДВР, класні керівники |
3 | 01.10 | Пісеннавітальня для вчителів «Спасибі Вам, що Ви на світі є, що сієте добро, як щедрий колос». | 1-11 | Учнівська рада, педагог-організатор |
4 | 04.10-08.10 04.10-08.10 04.10-08.10 08.10 04.10-08.10 | Тиждень національної свідомості «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину». ü Бесіда «Моя країна – Україна» ü Інформаційно-пізнавальні години «Козацька держава – наша гордість і слава», «Я - громадянин і патріот держави». ü Години спілкування: «Україні - нашу турботу», «Народ України – єдине джерело державної влади», «От де, люди, наша слава, слава України», «Майбутнє України – в наших руках». ü Круглий стіл «Історія української національної символіки». ü Флешмоб «Ми – сини і доньки України» | 1-11 1-4 5-11 1-11 10-11 | ЗДНВР педагог-організатор Класні керівники Класні керівники Класні керівники Учитель історії Педагог - організатор |
6 | 11.10-15.10 | Тиждень вшанування мужності і героїзму захисників незалежності України «Козацька слава не погасне, як образ дорогий і ясний». | 1-11 | ЗДВР, педагог-організатор |
7 | 13.10 | Тематична лінійка до Дня захисника України «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм». | 1-11 | Педагог-організатор, учнівська рада |
8 | 11.10-15.10 | Години спілкування, зустріч з учасниками АТО: «Козацька слава не вмре, не загине», «Доторкнусь душею до подвигу», «Збройні сили України на захисті держави». Зустріч із захисниками «Роль війська у відстоюванні незалежності та територіальної цілісності України» | 5-11 1-4 | Класні керівники Класні керівники |
9 | 11.10-15.10 | Книжкова виставка «Історія українського козацтва». | Бібліотекар | |
10 | 18.10-28.10 22.10 28.10 28.10 28.10 18.10-28.10 | Декада пам’яті «Ми будемо пам’ятать лиху годину». ü Уроки мужності із використанням мультимедійних технологій, екскурсії до пам’ятних місць, музейні уроки: «В їх житті була війна», «Війна великим горем стала..», «Слава визволителям України», «Незгасимий вогонь Перемоги». ü Тематична лінійка-реквієм «Не стерти з пам’яті той спомин про війну». ü Привітання ветеранів війни зі святом; ü Покладання квітів до пам'ятників, що увінчують подвиг загиблих у роки Другої світової війни. ü Перегляд відеофільмів, присвячених Великій Перемозі у Другій світовій війні. ü Проведення екскурсій до історичного музею, місцями бойової слави «Шляхами визволення України». | 1-11 1-11 1-11 7-11 1-11 | Класні керівники ЗДНВР Педагог-організатор Учнівська рада Адміністрація Класні керівники Класні керівники |
11 | Протягом місяця | Акція «Пам’ять» щодо впорядкування меморіальних комплексів, могил загиблих воїнів | 1-11 | Учнівська рада Класні керівники |
12 | До 22.10 | «Парад країн» до Міжнародного Дня ООН (презентація країн-членів ООН) | 10-11 | Навчальна комісія |
13 | До 22.10 | Розробка плану осінніх канікул | ЗДВР | |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | Протягом місяця | Рейд «Дзвінок на урок». Аналіз стану відвідування учнями уроків та запізнень. | 1-11 | Адміністрація Учнівська рада |
2 | 04.10 | До Міжнародного дня боротьби проти насилля (02.10). Години спілкування: «Насилляв сім'ї як соціальна проблема», «Не проміняй свободу на рабство», «Як захистити себе від насильства в сім'ї», «Життя без насильства» | 1-11 | Класні керівники |
3 | ІІ тиждень | Аналіззайнятостівгурткахкатегорійнихдітей(сиріт,напівсиріт,дітей, позбавлених батьківського піклування,дітейсхильних доправопорушень). Контроль і аналіз роботи гуртків. | 1-11 | ЗДНВР |
4 | Протягом місяця | Відвідування дітей з малозабезпечених родин з метою ознайомлення з їхніми житлово-побутовими умовами. | 1-11 | Класні керівники |
5 | Протягом місяця | Забезпечення соціального захисту дітей-інвалідів | 1-11 | ЗДВР |
6 | Протягом місяця | Рейд «Сучасний школяр». Перевірка зовнішнього вигляду учнів | 1-11 | Комісія «Дисци-пліна і порядок» |
7 | ІІ-ІІІ тижні | Просвітницько-профілактичні заходи на тему: «Торгівля людьми або «біле рабство» | 9-11 | Класні керівники |
8 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за жовтень. | 1-11 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | ||||
2 | 11.10 | Dance-перерва «Козацькі викрутаси» | 1-4, 5-6 | Педагог-організатор |
3 | 13.10 | Спортивне свято «Козацькому роду нема переводу», присвячене Дню українського козацтва. | 1-4, 5-11 | Учитель фізкультури |
4 | Протягом місяця | Профілактичні бесіди «Як захистити себе від вірусів і зміцнювати імунітет» | 1-11 | Медсестра, учнівська рада |
5 | Протягом місяця | Вивчення якості харчування учнів | ЗДВР, медсестра | |
6 | До 22.10 | Інструктажі з питань безпеки життєдіяльності учнів у період осінніх канікул з учнями, батьками. | 1-11 | Класні керівники |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | 4.10-5.10 | Інформаційно-пізнавальні години до Міжнародного дня музики «Чарівна сила музики» | 5-8 | Учитель музичного мистецтва |
2 | І тиждень | Конкурс «Караоке по-українськи», присвячений Міжнародному дню музики. | 1-11 | Учителі музичного мистецтва |
3 | 11.10-15.10 | Арт-вернісаж «Веселковий дивосвіт» до Дня художника (виставкамалюнків) | 1-11 | Учитель обр.мист |
4 | 11.10-15.10 | Книжково-ілюстративнавиставка до Дня художника «Мистецтва владний ключ». | Бібліотекар | |
5 | ІІІ-ІV тижні | Участь учнів у шкільних предметних олімпіадах. | 6-11 | Вчителі-предметники |
V. РОБОТА З АКТИВОМУЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | ||||
1 | І тиждень | Звіт лідерів класних колективів про організацію самоврядування в класі. | 1-11 | Учнівська рада |
2 | ІІ тиждень | Огляд класних куточків | 1-11 | Комісія «Дисципліна і порядок» |
3 | ІІІ тиждень | Рейд «Шкільне обладнання» | 1-11 | Навчальна комісія |
4 | ІІІ тиждень | Заняття школи лідерів «Відкрий в собі лідера» | 1-11 | Педагог-організатор |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І-ІІ тиждень | Лекція-бесіда для батьків «Чому дитина стає «чужою»: як досягти взаєморозуміння» | ЗДНВР | |
2 | ІІІ - ІV тиждень | Консультація для батьків «Стилі виховання дитини в сім’ї» | Психолог, ЗДНВР | |
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | 04.10-08.10 | Фотовиставка, присвячена Всесвітньому дню захистутварин «Лапи, вуса, хвіст». | 1-11 | Прес-центр |
2 | Протягом місяця | Прибирання території школи, підготовка клумб та квітників до зими | 1-11 | Класні керівники |
3 | ІІІ тиждень | Рейд бережливості (стан шкільного майна) | 1-11 | Комісія «Дисципліна і порядок» |
4 | Протягом місяця | Операція «Осінні клопоти» (трудові десанти на пришкільних ділянках) | 1-11 | Класні керівники |
ЛИСТОПАД
Місячник морально-етичного виховання
«НЕМАЄ ВИЩОЇ СВЯТИНІ, ЯК ЧИСТЕ СЯЙВО ДОБРОТИ»
Компетентність:спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами
толерантне ставлення до представників різних народів і культур.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до себе (до свого психологічного «Я»).
Кредо: «Люди, будьте взаємно красивими!»
Мета:прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.11 | |||
2 | 01.11-05.11 | Тиждень утвердження принципів загальнолюдської моралі «Любов і доброта – основні ідеали справжньої людини» | 1-11 | ЗДВР Педагог-організатор |
3 | 01.11-05.11 | Години спілкування: «Добротою себе перевір», «Моральний ідеал і його місце в житті людини», «Думка колективу чи думка особистості», «Закон товариства», «Мистецтво жити гідно. В чому воно полягає», «Найстрашніші втрати – духовні», «Духовні скарби народу». | 1-11 | Класні керівники |
4 | 08.11-12.11 | Тиждень української писемності і мови «Мова моя солов’їна» | 1-11 | Учителі філологи |
5 | 9.11 | Тематична лінійка«Відкрий, о рідно моя мово, свої скарбниці золоті» | 1-11 | Учителі філологи |
6 | 08.11-12.11 | Години спілкування: «Мова і писемність у цікавих фактах», «Мова моя українська, батьківська, материнська», «Не цураймось мови», «Українська державна мова – символ єднання та престижу українського народу» | 1-11 | Класні керівники |
7 | 9.11 | Всеукраїнський диктант національної єдності | 7-11 | Учителі філологи |
8 | 15.11-19.11 | Тиждень іноземної мови | 1-11 | Учитель англійської мови |
9 | 15.11-19.11 | Уроки гарної поведінки: «Гарно дружити — значить правду говорити», «Кожна людина унікальна», «Подарувати крихітку душі», «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити?», «Як жити в мирі з людьми» «Що підказує твоє серце», «Бути милосердним», «Культура мови – ознака вихованості», «Вчимося поважати інших», «Озирнись на свій вчинок», «Життєве кредо – чесність і справедливість», «Ставлення людини до людини» | 1-11 | Класні керівники |
10 | 22.11 | Тематична лінійкадо Дня Гідності та Свободи «Наш дух не зламати, свободу не вбити!» | 1-11 | Учитель історії |
11 | 22.11-26.11 | Години спілкування: «За мир в Україні, за гідність кожної людини», «Скажи своє слово про Україну», «Усе моє, що зветься Україна» (5-7 кл.), «Майдан та українська національна ідея», «Громадянський подвиг людей, які виступили на захист демократичних цінностей», «Україна – це територія Гідності і Свободи» (8-11 кл.) | 1-11 | Класні керівники |
12 | 22.11-26.11 | Години спілкування до Дня пам’яті жертв голодомору в Україні: «Хліб на столі -достаток в сім'ї та радість в душі», «Трагедія, що сколихнула землю», «Такого ще земля не знала», «Ціна хліба - життя», «Жнива скорботи», «Голгофа народних страждань» | 1-11 | Класні керівники |
13 | 26.11 | Тематична лінійка-реквієм «Вічна пам'ять змореним голодом» пам’яті початку масового голоду в Україні | 5-11 | Учитель історії |
14 | 27.11 | Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку» | 9-11 | Класні керівники |
15 | 22-26.011 | Тиждень початкових класів | 1-4 | Класні керівники |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | Протягом місяця | Рейд-перевіркаумовпроживанняучнів з неблагонадійнихсімей. Операція «Турбота» | 1-11 | Батьківський комітет |
2 | 15.11-19.11 | Правознавча абетка «Стосунки рівності та поваги» до Міжнародного дня толерантності | 8-11 | Учитель історії |
3 | Протягом місяця | Проведенняіндивідуальнихбесідзучням,якісхильнідоправопорушень. Анкетування. Діагностика даної категорії учнів. | 1-11 | Класні керівники |
4 | Постійно | Виконання учнями правил внутрішкільного розпорядку | 1-11 | ЗДНВР |
5 | ІV тиждень | Бесіди, зустрічі з працівниками міліції, соціальних служб «Кримінальна відповідальність неповнолітніх» | 9-11 | Класні керівники |
6 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за листопад. | 1-11 | ЗДНВР, класні керівники |
7 | Листопад - грудень | Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми (за окремим планом) | 9-11 | Класні керівники |
8 | ||||
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 22.11-02.12 23.11 22.11-02.12 Протягом декади 22.11-02.12 | Декада антиалкогольної, антитютюнової та антинаркотичної пропаганди «Здоровим будеш – все здобудеш». ü Усний журнал «Шкідливі звички – шлях у безодню!». ü Інформогляд «Молодь – без куріння!» до Міжнародного дня відмови від куріння; ü Перегляд соціальних відеороликів з метою проведення дієвої первинної профілактики і запобігання вживання тютюнових, алкогольних, наркотичних та психотропних речовин серед дітей. ü Години спілкування: «Україна без ВІЛ/СНІДу», «Щоб не терзало потім каяття – побережи своє життя». «Життя – це мить, зумій його прожити», «Пити, курити чи жити», «СНІД – хвороба душі», «СНІД – рана людства», «Гіркі плоди солодкого життя». | 1-11 1-11 5-11 9-11 8-11 | Кафедра природничих наук Учнівська рада Учнівська рада Класні керівники Класні керівники |
2 | 22.11-02.12 | Виготовлення лепбуку на тему «Ми обираємо життя без шкідливих звичок» | 1-5 | Класні керівники |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | 08.11-12.11 | Прес-центр | ||
2 | 10.11 | Конкурс юних декламаторів «Поезії палкі слова» | 1-6 | Учителі літератури |
3 | Протягом місяця | Участь учніву районних предметних олімпіадах | 6-11 | Учителі-предметники |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | ||||
1 | І тиждень | Рейд «Як живеш, шкільний підручнику?» | 1-11 | Учнівська рада |
2 | ІІ тиждень | Рейд «Готовність до уроків» | 1-11 | Навчальна комісія |
3 | ІІІ тиждень | Засідання учнівської ради | 5-11 | Педагог-організатор |
4 | ІV тиждень | Заняття школи лідерів «Як стати лідером. Розвиток лідерських якостей» | Учнівська рада, педагог-організатор | |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І-ІІ тиждень | Консультпункт для батьків «Виникло питання» | 1-11 | Класні керівники |
2 | ІІІ - ІV тиждень | Батьківський лекторій «Милосердя – протидія насильству». | 1-11 | ЗДНВР |
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | 01.11-05.11 01.11-05.11 5.11 01.11-05.11 | Національний тиждень енергозбереження «Збереження електроенергії – справа кожного громадянина»: ü Бесіди про збереження тепла і раціо-нальне використання електроенергії «Збережемо енергію разом!», «Роль енергії в нашому житті та існуванні планети», «Економно жити – себе і державу збагатити», «Електроенергія. Звідки вона береться та як її заощадити?». ü П’ятихвилинка «Бережи енергію в класі і вдома». ü Кінолекторій «Енергозберігаючі технології» | 1-11 1-11 1-11 5-11 | Класні керівники Класні керівники Учнівська рада Вчитель обр.мист. |
2 | Протягом місяця | Залученняучнівдопрактичної природоохоронноїроботи, участь в акції «Листя»;впорядкуванняпришкільної території | 1-11 | Класні керівники |
3 | Протягом місяця | Операція «Школа – наш другий дім, тепло й затишно у нім»: генеральне прибирання кабінетів, підготовка класів до зимового періоду, утеплення вікон | 1-11 | Класні керівники |
4 | Протягом місяця | Виховні заходи по профорієнтації учнів 9-х, 11-х класів. Тестування. Анкетування . Аналіз та обробка результатів. | 1-11 | Класні керівники 9,11 класів ЗДВР |
ГРУДЕНЬ
Місячник правових знань, правової пропаганди і превентивного виховання
«ВЕЛИКИЙ ДІМ – ДЕРЖАВА, ЛАД У НЬОМУ – ЗАКОН»
Компетентність: загальнокультурна грамотність.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу
Кредо: «Мудрість народу – в традиціях роду»
Мета: виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй. Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнівнегативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами. Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України. Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.12-07.12 | Тиждень військово-патріотичного виховання та юного захисника Вітчизни «Збройні сили України на захисті держави» ü Змагання «Хлоп’ята-козачата» ü Спортивно-розважальна програма для учнів 9-11 кл. «Козацькі розваги». ü Години спілкування, присвячені Дню Збройних Сил України «Героїв стежина – від батька до сина». | 1-11 1-4 5-11 1-11 | ЗДНВР, педагог-організатор, Учителі історії Та фізкультури Педагог-організатор |
2 | 14.12 | День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС «Біль і тривоги Чорнобиля» | Учнівська рада | |
3 | 15.12-24.12 | Творча майстерня «Листівка Святому Миколаю» | 1-4 | Класні керівники |
4 | 20.12 | Чобіток мрій «У Миколая в ранній час подарунки є для нас» | 1-4 | Класні керівники |
5 | 20.12 | Свято Миколая вшколі «Святий Миколай, ти до нас завітай» | 1-4 | Учнівська рада ЗДНВР |
6 | 23.12 | Новорічнісвята для учнів1-4класів «Ялиночко-дивиночко, посміхнися діточкам» | 1-4 | ЗДНВР, педагог-організатор Класні керівники |
7 | 24.12 | Новорічне свято «На порозі Новий Рік – добрий, світлий чарівник» | 5-8 | ЗДНВР, педагог-організатор Класні керівники |
8 | 24.12 | Розважальна програма для учнів 9-11 кл «Снігові володарі новорічного свята». | 9-11 | ЗДНВР, педагог-організатор Класні керівники |
9 | До 24.12 | Розробка плану зимових канікул | ЗДНВР | |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | 08.12-14.12 | Тижденьправознавства та превентивного виховання «Бережи мене, мій законе» | 1-11 | Учитель історії |
2 | 08.12-14.12 | Години спілкування: «Чи можуть бути права без обов’язків?», «Ми українці-громадяни і патріоти», «Права на папері і в житті», «Злочин та види кримінального покарання», «Діти і злочин», «Чи має дитина право», «Захист прав дітей у нашій державі», «Сучасне рабство: як вберегтися від біди». | 1-11 | Класні керівники |
3 | 10.12 | Брейн-ринг на правову тематику «Дотримання Законів України – обов’язок громадянина» | 9-11 | Учитель історії |
4 | 08.12-14.12 | Інформаційно-пізнавальні години: «Держава на захисті прав дитини» | 1-4 | Бібліотекар |
5 | 08.12-14.12 | Оформлення в бібліотеці книжкової виставки «Захист прав дітей у нашій державі» | 1-11 | Бібліотекар |
6 | Протягом місяця | Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень. Операції «Як живеш, друже?», «Підліток». | 1-11 | Класні керівники |
7 | І-ІІ тижні | Аналіз стану правопорушень у класах, школи | 1-11 | ЗДНВР, класні керівники |
8 | ІV тиждень | Аналіз зайнятості учнів у позаурочний та канікулярний час. | 1-11 | Класні керівники, ЗДВР |
9 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за грудень. | 1-11 | ЗДНВР, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 01.12-02.12 | Сократівська бесіда: «Як ми ставимося до хворих на СНІД | 9-11 | Класні керівники |
2 | ІІ тиждень | Бесіда «Вплив на дитячий організм шкідливих звичок» | 1-11 | Медсестра, |
3 | ІІІ тиждень | Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час зимових канікул. | 1-11 | Класні керівники |
4 | 22.12-24.12 | Інструктажі з правил безпечної поведінки під час проведення новорічних свят та зимових канікул. | 1-11 | Класні керівники |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | ІІІ-ІV тижні | Відкриття майстерні Діда Мороза. Виставка дитячих робіт «Маскарад новорічних чудес» | 1-11 | Вчитель обр.мист |
3 | 15.12-24.12 | Виставка дитячої творчості «Мрії про Україну» | 1-11 | Вчитель обр.мист |
4 | Протягом місяця | Творчий звіт гуртківців. (Звіт гуртківців за І семестр) | 5-9 | Керівники гуртків |
5 | Протягом місяця | Участь у районних предметних олімпіадах | 6-11 | Учителі-предметники |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | ||||
1 | До 22.12 | Робота з комісією «Цікаві справи» по підготовці до проведення новорічних свят. | Учнівська рада | |
2 | Протягом місяця | Засідання учнівської ради з питань: - участі учнів у проведенні новорічних заходів; - випуску новорічних вітальних листівок; - новорічного оформлення приміщення школи та класних кімнат; - планування роботи на ІІ семестр | Педагог-організатор ЗДНВР Учнівська рада | |
3 | ІІ тиждень | Рейд «Сучасний школяр». Перевірка зовнішнього вигляду учнів. | 1-11 | Комісія «Дисципліна і порядок» |
4 | ІІІ тиждень | Заняття школи лідерів. Ситуаційна гра «Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхи виконання рішень» | 1-11 | Педагог-організатор |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | 13.12-17.12 | Засідання Ради школи | Директор | |
2 | 13.12-17.12 | Класні батьківські збори. | Класні керівники | |
3 | І тиждень | Координація співробітництва з дитячими заходами мікрорайону | 1-11 | ЗДВР |
4 | ІV тиждень | Проведення консультацій для батьків. | 1-11 | Класні керівники |
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | 20.12-22.12 | Генеральне прибирання класних приміщень. Конкурс на кращу класну кімнату. | 1-11 | Класні керівники |
2 | Протягом місяця | Акція «Годівничка для синички». | 5-7 | Кафедра природ-ничих наук |
СІЧЕНЬ
Місячник громадянського виховання
«ЩОБ МИ ЖИЛИ ІЗ КРИЛАМИ ЗОРІ, І БЕРЕГЛИ У СЕРЦІ БАТЬКІВЩИНУ!»
Компетентність:ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мовою.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу, ціннісне ставлення до праці.
Кредо:«Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»
Мета: допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємництва
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 10.01-14.01 | Тиждень української символіки «Україно! Символи твої пронесемо ми через віки!» ü Бесіди: «Символи держави: прапор, герб, гімн України». ü «Люби Батьківщину, як сонце люби…» | 1-11 1-4 5-6 | ЗДВР Педагог-організатор |
2 | 10.01 | Робоча лінійка «Старт у ІІ семестр» | 1-11 | Учнівська рада |
3 | ІІ-ІІІ тижні | Тематична виставка літератури «Краса і велич символів державних» | Бібліотекар | |
4 | 17.01-21.01 | Тиждень громадянського виховання «Будьмо гідними називати себе українцями» Тиждень історії та права. | 1-11 | Учитель історії. педагог-організатор Класні керівники |
5 | 21.01 | Тематична лінійка до Дня Соборності України «Соборність рідної землі основа нації й держави» | 1-11 | Учитель історії |
6 | 17.01-21.01 | Години спілкування: «Утверджую в собі людину-громадянина», «Бути на землі Людиною», «Ми – громадяни вільної України», «Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини», «Любове моя Україно!», «Горде ім’я – українець!», «Видатні постаті України», «Соціальна зрілість старшокласника», «Громадянином бути зобов'язаний», «Який ідеал сучасної молодої людини-громадянина України?» | 1-11 | Класні керівники |
7 | Протягом місяця | Фотовиставка «Я живу для тебе, Україно!» | 1-11 | Вчитель обр.мист |
8 | ІV тиждень | Перегляд літератури «Голокост – шрам на серці людства» до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту | Бібліотекар | |
9 | 31.01 | Деньпам'ятігероїв Крут (29.01). ü Тематична лінійка-реквієм «Стогнали Крути і молився вітер». ü Викладка - історичний калейдоскоп «Волі народної дзвін». | 5-11 | Учитель історії Бібліотекар |
10 | ||||
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | 01.01-15.01 | Контроль за проведенням вільного часу учнями, схильними до правопорушень, в період канікул | 1-11 | Адміністрація, класні керівники |
2 | Протягом місяця | Відвідування сімей категорійних дітей з метою вивчення умов утримання дітей та забезпечення їх навчанням | 1-11 | Адміністрація Батьківський комітет |
3 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування навчальних занять учнями за січень. | 1-11 | ЗДНВР класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | 16.01-20.01 | Проведення бесід з метою профілактики інфекційних захворювань. | 1-11 | Класні керівники |
2 | ІІІ тиждень | Година здоров’я «Коронавірус: профілактика, інфікування та поширення» | Медсестра | |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | 16.01-20.01 | Вікторина для допитливих «Що я знаю про тебе, моя Україно?» | 5-8 | Бібліотекар |
3 | 23.01-27.01 | Віртуальна етнографічна експедиція «Цвітеш ти пишно, земле моя мила, ти – не окраїна, ти – Україна!» | 8-9 | Вчитель обр.мист |
4 | Протягом місяця | Підготовкадо предметних тижнів | 1-11 | Учителі предметними |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ |
1 | Протягом місяця | Експрес – огляд літератури з проблеми виховання | ЗДВР Бібліотекар |
2 | ІІІ тиждень | Засідання учнівської ради. Звіт президента учнівської ради та голів комісій про виконану роботу у 1 семестрі. Обговорення та затвердження плану роботи на ІІ семестр. | 1-11 | Педагог-організатор |
3 | ІІІ-ІV тижні | Рейд-перевірка класних кімнат та документації класних колективів (план роботи класу, класний куточок, куточок державної символіки та правил ТБ) | 1-11 | ЗДНВР Педагог-організатор |
4 | ІV тиждень | Рейд-перевірка класних куточків. | 1-11 | Навчальна комісія |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | Протягом місяця | Зустріч з батьками учнів, котрі мали низький показник успішності за І семестр та порушували дисципліну | 1-11 | Кл. керівники, ЗДНВР, директор |
2 | 17.01-21.01 | Батьківський лекторій «Сімейне виховання як гарант формування громадянина-патріота України» | 1-11 | ЗДНВР |
3 | ІІІ тиждень | Засідання Ради школи | 1-11 | Директор |
4 | ІV тиждень | Консультація-практикум для батьків учнів «Чи знаєте ви свою дитину?» | 1-11 | ЗДНВР |
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | 24.01-28.01 | Тиждень трудового та профорієнтаційного виховання «В творчій праці зростаємо, чимало вміємо і знаємо» | 1-11 | ЗДНВР Педагог-організатор |
2 | 24.01-28.01 | Години спілкування: «Учись працювати з дитинства», «Допомагаємо старшим», «Мрії стають реальністю для тих, хто вміє працювати», «Професій світ такий різноманітний: ти серед всіх знайди свою», «Професія – мій вибір», «Людина для професії чи професія для людини», «Здібності людини та її професія», «Вибір професії – крок у майбутнє», «Світ професій: праця та покликання», «Твій вибір – життєвий успіх», «Професії нашого часу» | 1-11 | Класні керівники |
3 | 25.01 | Інформаційний вісник «Цікаве про професії» | 5-7 | Учнівська рада |
4 | Протягом місяця | Анкетування та діагностика професійних інтересів учнів 9 - 11 класів. | 9-11 | Соціальний педагог |
5 | 26.01-27.01 | Майстер-класи: ü «Пришивання ґудзика» ü Паперомоделювання, квілінг ü «В’язання руками». | 1-4 5-6 7-8 | Учитель труд. навчання |
6 | 26.01-27.01 | Апсайклінг в дії. Вдихаємо в старі речі нове життя. «Друге життя футболці» | 9-11 | Учитель труд. навчання |
7 | 27.01 | Бліц-турнір « Знавці професій» | 1-4 | Навчальна комісія |
8 | ||||
9 | 24.01-28.01 | Бібліотечна година «Традиційні способи виготовлення оберегів». Українські традиції. | 5-6 | Бібліотекар |
ЛЮТИЙ
Місячник сприяння творчому та інтелектуальному розвитку особистості
«МОЇ ЗНАННЯ – МОЄ МАЙБУТНЄ»
Компетентність: уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність,математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до свого соціального «Я».
Кредо: «Свідомо відкриваємо всесвіт знань»
Мета:створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 08.02 | Міжнародний День Безпеки в Інтернет ü Перегляд та обговорення мультфільмів. Казка про золоті правила безпечного Інтернету (1-4 кл.) ü Урок-гра «Правила онлайн-безпеки для дітей» (1-2 кл.) ü Інтерактивна гра «Безпечна подорож до країни Інтернет» (3-4 кл.) ü Бесіда «Інтернет: користь чи прихована небезпека». (5-7 кл.) ü Онлайн-урок із нагоди Дня безпечного Інтернету 2022 (для учнів 8-11 кл.) ü Майстер-клас «Цифрові інструменти та можливості Google для безпечнішого Інтернету» (учителі-предметники, класні керівники) | 1-11 | Кафедра точних наук Учитель інформатики Класні керівники |
2 | 14.02-18.02 | Години спілкування: «З чого починаються знання», «Знання – безцінний дар», «Навчання – наше головне завдання», «Знання – це скарб, умій його здобути». | 1-11 | Класні керівники |
3 | 14.02 | Заходи до Дня Святого Валентина: ü Поштова скринька для закоханих «На крилах кохання». ü Конкурс читців ліричної поезії «Коли у світі тільки двоє» ü Стіл музичних замовлень. ü Розважальне шоу для старшокласників до дня закоханих «Любов дарує крила» | 1-11 8-11 9-11 | Прес-центр ЗДВР Педагог-організатор |
4 | 15.02 | Тематична лінійка «Трагедія і подвиг Афганської війни» | 1-11 | Педагог-організатор |
5 | 21.02 | Тематична лінійка «А сотню вже зустріли небеса» до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні | Учитель історії | |
6 | 21.02-25.02 | Книжкова виставка-вшанування «Збудуєм пам’яті негаснучий собор» до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні | Учитель історії | |
7 | 7-11.02 | Тиждень точних наук | 5-11 | Учитель математики, фізики |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | І-ІІ тижні | Рейд-перевірка учнівських щоденників учнів. | 1-11 | Адміністрація |
2 | Протягом місяця | Проведення бесід «Режим дня – основа життя людини » | 5-8 | Класні керівники |
3 | Протягом місяця | Контроль за станом відвідування учнями навчальних занять. Оперативно інформувати батьків про відсутність їхніх дітей у школи. | 1-11 | ЗДНВР Класні керівники |
4 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за лютий. | 1-11 | Педагог-організатор класні керівники |
5 | Протягом місяця | Профілактичні рейди «Урок», «Перерва», наслідки висвітлити у шкільній газеті | 1-11 | ЗДНВР, учнівська рада |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | І тиждень | Тренінгові заняття «Скажемо насиллю та агресії НІ!» | 8-10 | Соціальний педагог |
2 | Постійно | Проведення просвітницьких заходів серед здобувачів освіти, батьків та працівників щодо запобігання, розповсюдження та профілактики захворюваності на гостру респіраторну хворобу, спричинену корона вірусом 2019-пСоV | Класні керівники | |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | І-ІІ тижні | Конкурс малюнків «Зимо, час тобі не лютувати і весні дорогу дати». | 1-4 | Вчитель обр.мист |
2 | ІІ тиждень | Конкурс ребусів, загадок, кросвордів «Загадаю загадку, перекину через хатку» | 5-6 | Бібліотекар |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | ||||
1 | І тиждень | Операція «Готовність до уроків» | 1-11 | ЗДВР, комісія «Дисципліна і порядок» |
2 | ІІ тиждень | Засідання учнівської ради | 1-11 | Педагог-організатор |
3 | ІІІ тиждень | Заняття школи лідерів. Майстер-клас «Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим довіряй» | 1-11 | Педагог-організатор |
4 | 21.02-25.02 | Операція«Зовнішнійвигляд». Підведення підсумків операції та висвітленняїї результатів | 1-11 | Комісія «Дисципліна і порядок» |
5 | ІV тиждень | Звіт командирів класів про стан збереження учнівських підручників. | 1-11 | Учнівська рада, командири класів |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | Протягом місяця | Консультації для батьків | Класні керівники | |
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Протягом місяця | Виготовлення та встановлення годівничок для птахів | 5-9 | Учнівська рада |
2 | Протягом місяця | Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні» та проведення рейдів по збереженню підручників та шкільного майна | Бібліотекар, учнівська рада | |
3 | Протягом місяця | Профорієнтаційні зустрічі з працівниками Центру зайнятості та представниками навчальних закладів. | 9-11 | Адміністрація |
БЕРЕЗЕНЬ
Місячник художньо-естетичного виховання
«СИМФОНІЯ КРАСИ І ПОЧУТТІВ»
Компетентність:загальнокультурна грамотність, обізнаність іздатність до самовираження в сфері культури.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до мистецтва.
Кредо:«Для творчості відкриєм горизонти».
Мета:сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті.Формування здатності розуміти творимистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 01.03-04.03 01.03-04.03 01.03-04.03 | Дні краси та креативу. ü Святковікласні години «З побажа-ннями щастя, тепла і весни» ü Вернісаж «Намалюю щастя». ü Виготовлення вітальної листівки до 8 Березня. | 1-11 1-11 9-11 | ЗДНВР Класні керівники Учнівська рада |
2 | 09.03-11.03 | Шевченківські дні у школи «За Кобзарем іду я крізь віки». (За окремим планом) | Учителі філологи | |
3 | 21.03-25.03 | Кольоровий тиждень початкових класів «Квітів аромат вдихну, обнімаючи весну» (За окремим планом) | 1-4 | Учителі початкових класів |
4 | До 24.03 | Розробка плану весняних канікул | ЗДНВР | |
5 | 31.03 | День відкритих дверей для вступників до школи | Адміністрація | |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування школи учнями, схильними до правопорушень. | 1-11 | ЗДНВР |
2 | Протягом місяця | Бесіди «Чи можуть бути права без обов’язків?» | 8-11 | Класні керівники |
3 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за березень | 1-11 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | І - ІІ тижні | Шкільні перерви-рухавки «Танцюємо, співаємо – душу звеселяємо» | 1-11 | Учнівська рада |
2 | ІІІ тиждень | Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час весняних канікул. | 1-11 | Класні керівники |
3 | 24-25.03 | Інструктажі з правил безпечної поведінки під час весняних канікул. | 1-11 | Класні керівники |
4 | ІІ-ІІІ тиждень | Профілактичні бесіди до Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом «Зупинимо туберкульоз разом», «Проблема здоров’я в сучасному суспільстві», «Шляхи розповсюдження туберкульозу, роль профілактичних засобів і заходів» | 1-11 | Учитель біології |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | І тиждень | Виставка вітальних листівок «Вас, милі, ніжні, чарівні, вітаємо із святом весни». | 1-11 | Учнівська рада, прес-центр |
2 | ІІ -ІІІ тиждень | Виставка учнівської творчості «Від щирого серця – з дитячих долонь» | 1-11 | Вчитель обр.мист |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | ||||
1 | І тиждень | Робота з комісією «Цікаві справи» по підготовці до свята 8 Березня. | 1-11 | Учнівська рада, педагог-організатор |
2 | ІІ тиждень | Засідання учнівської ради | 1-11 | Учнівська рада, педагог-організатор |
3 | ІІ тиждень | Звіт командирів класів про стан навчання та дисципліни у класному колективі | 8-11 | Педагог-організатор, класні керівники, командири класів |
4 | ІІІ тиждень | Рейди-огляди «Ми – господарі класу» | Комісія «Дисципліна і порядок» | |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І тиждень | Операція «Подарунки любим мамам» до свята 8 Березня (виготовлення листівок та подарунків) | 1-6 | Класні керівники |
2 | ІІ тиждень | Загальношкільні батьківські збори | Директор, ЗДНВР | |
3 | ІІ тиждень | Класні батьківські збори | 1-11 | Адміністрація, класні керівники |
4 | ІІІ тиждень | Виставка методичної літератури «Як виховувати дитину в сімейному колі». | 1-11 | Бібліотекар |
5 | Протягом місяця | Роботаз сім’ями пільгових категорій. | 1-11 | ЗДВР, класні керівники |
VІІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Протягом місяця | Виховні заходи по профорієнтації учнів 9-х, 11-х класів. Тестування. Анкетування. Аналіз та обробка результатів. | 9-11 | Класні керівники |
2 | ||||
3 | ІV тиждень | Трудовідесанти. Упорядкування пришкіль-ної території, насадженнядерев таквітів. | 1-11 | Класні керівники |
4 | Протягом місяця | Підготовка до місячника екологічного виховання . Екологічна акція «Чисті джерела» | 1-11 | Комісія «Цікаві справи» |
КВІТЕНЬ
Місячник екологічного виховання
«ГОЛОС РІДНОЇ ПРИРОДИ РОЗУМІТИ СЕРЦЕМ ВЧИСЯ»
Компетентність:екологічна грамотність, компетентності у природничих науках і технологіях.
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до природи.
Кредо: «Планета меседжпосилає, часуна роздуми не має!»
Мета:виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя наЗемлі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні | |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | |||||
1 | 04.04-07.04 | Усний журнал«Сузір’я вічного й святого – дитяча книга на землі» (до Міжнародного дня дитячої книги2.04) | 1-6 | Бібліотекар | |
2 | 11.04-15.04 | Тиждень природничих дисциплін «Ми – в природі, природа – в нас» (за окремим планом) | 1-11 | Учитель біології | |
3 | 11.04-15.04 | Перегляд літератури та періодичних видань до Дня космонавтики «Через терни до зірок» | 1-11 | Бібліотекар | |
4 | 18.04-28.04 | Декада екологічного виховання «Жити в злагоді з природою» | 1-11 | Учитель біології | |
5 | 18.04-21.04 | Години спілкування: «Природа – єдина книга, кожна сторінка якої наповнена глибоким змістом»,«Людина була й буде дитям природи», «Брати наші менші», «Природа навколо нас», «Знай, люби і бережи світ навколо себе», «Вода - безцінне багатство», «Озера та річки мого краю», «Світ природи – справжній та неповторний» | 1-11 | Класні керівники | |
6 | 18.04-21.04 | Виставка літератури «Планета у нас одна» | Бібліотекар | ||
7 | ІІІ тиждень | Усний журнал «Весна іде наповнена чудес… Христос Воскрес!» | 5-7 | Вчитель обр.мист | |
8 | 26.04 | Тематична лінійка до Дня Чорнобильської трагедії «Допоможи нам, Божа Мати, дай терпіння і зусиль, щоб забути, щоб не знати гіркий Чорнобиля полин!» | 1-11 | Учитель географії | |
9 | 26.04-27.04 | Перегляд документальних фільмів «Тайна Чорнобиля…», «Європа та Чорнобиль», «Чорнобиль – хроніка важких тижнів». | 9-11 | Учитель географії | |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | |||||
1 | І тиждень | Аналіз виконання санітарно-гігієнічних вимог у класних кімнатах, спортивному залі, майстерні, харчоблоку та інших приміщеннях | ЗДНВР | ||
2 | ІІ тиждень | Аналіз роботи класних керівників з дітьми сімей пільгових категорій. | 1-11 | ЗДНВР | |
3 | ІІІ-ІV тижні | Підготовка плану літнього оздоровлення учнів пільгових категорій | 1-11 | ЗДНВР | |
4 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за квітень | 1-11 | Педагог-організатор, класні керівники | |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | |||||
1 | 04.04-07.04 | Інформаційно-пізнавальні години до Всесвітнього дня здоров’я: «Здоров’ямати – вік біди не знати!», «Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття» | 1-11 | Класні керівники | |
2 | І тиждень | Виставка – заклик «Я хочу і можу бути здоровим!» до Всесвітнього дня здоров’я | Бібліотекар | ||
3 | 07.04 | Спортивна програма до Дня здоров’я «Вище райдуги, швидше вітру» | 1-11 | Учитель фізкультури | |
4 | ІІ тиждень | Перегляд презентації «Є тисячі хвороб, і тільки одне здоров′я» | 1-11 | Класні керівники | |
5 | ІІІ тиждень | Інструктаж учнів і працівників школи щодо безпеки праці при проведенні робіт по упорядкуванню території школи. | 1-11 | Класні керівники | |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | |||||
1 | І тиждень | Фотовиставка «Гордість школи» (фотографії про участь обдарованих дітей в конкурсах, змаганнях, олімпіадах, МАН.) | 1-11 | ЗДНВР | |
2 | ІІ тиждень | Виставка великодніх писанок «На наших писанках малюнки: квіти, сонце, візерунки» | 1-4 | ||
3 | ІІІ тиждень | Конкурс природоохоронних плакатів «Щоб земля була у квітах, бережіть природу, діти» | 5-11 | Вчитель обр.мист | |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | |||||
1 | І тиждень | Рейд «Як живеш, шкільний підручнику?». | 1-11 | Бібліотекар, учнівська рада | |
2 | Протягом місяця | Учнівські рейди «Перерва», «Урок», «Цигарка» | Педагог-організатор, учнівська рада | ||
3 | ІІ тиждень | Засідання учнівської ради | 1-11 | Педагог-організатор | |
4 | ІІІ тиждень | Заняття школи лідерів «Мистецтво створення команди» | 1-11 | Учнівська рада | |
5 | ІV тиждень | Операція «Пам'ять» (трудовий десант по упорядкуванню пам’ятних знаків) | 1-11 | учнівська рада | |
6 | Протягом місяця | Підготовка до відзначення Дня Перемоги | 1-11 | учнівська рада | |
VІ.РОБОТАЗБАТЬКІВСЬКИМКОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | |||||
1 | І-ІІ тиждень | Родиннийміст.Зустрічіз батьками учнів випускних класів з метою вирішення організації випускного вечора. | 9, 11 | Педагог-організатор Класні керівники | |
2 | ІІІ тиждень | Бесіда з батьками «Створення сприятливої атмосфери в сім’ї під час іспитів» | 1-11 | Класні керівники, | |
3 | ІІ тиждень | Створення творчої групи з підготовки до випускного вечора. | ЗДНВР | ||
4 | Постійно | Консультаційний пункт для батьків, котрі мають труднощі у вихованні дитини. | Класні керівники | ||
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | ||||
2 | ІІ тиждень | Фотовиставка «І люди, І звірі, і квіти – ми, Земле, усі твої діти» | 1-11 | Педагог -організатор |
3 | Протягом місяця | Впорядкування квітників та клумб на території школи. Операція «Квітковий рай» | 1-11 | |
4 | Протягом місяця | Виставка літератури з питань екологічного виховання «Збережемо нашу землю блакитною і зеленою». | 1-11 | Бібліотекар |
5 | 18.04-22.04 | Трудовий десант «Чисте подвір’я, чисте місто, чиста країна». | 1-11 | Класні керівники |
6 | Протягом місяця | Конкурс на краще озеленення класної кімнати | 1-11 | Класні керівники |
ТРАВЕНЬ
Місячник родинного виховання
«РОДЕ НАШ КРАСНИЙ, РОДЕ НАШ ПРЕКРАСНИЙ»
Компетентність:соціальна та громадянська
Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей,ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Кредо:«Добра родина – славна Україна!»
Мета:виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.
№ | Дата | Захід | Клас | Відповідальні |
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | ||||
1 | 03.05-10.05 03.05-06.05 03.05-06.05 08.05 09.05 10.05 | Дні пам’яті «Сумні дзвони пам’яті!» ü Доброчинна акція «Без права на забуття». ü Перегляд хронікально-документальних фільмів, художніх фільмів про події ІІ світової війни. ü Привітанняветеранів війни зі святом Перемоги. ü Покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам. ü Тематичні та оглядові екскурсії до історико-краєзнавчих музеїв шкіл міста, музеїв ВВВ. ü Викладка книг «І буде пам’ять вічно жити про дні ті легендарні» . ü Уроки пам'яті, мужності, зустрічі з ветеранами війни «Війна пройшла по їхніх долях», «Ріка нашої пам’яті», «Пам’ять про героїв невмируща», «Згадаймо величні ті роки», «Їх імена безсмертні», «Фронтові дороги», «Уклін живим – загиблим слава», «Діти-герої війни», «Прапор Перемоги над Рейхстагом». ü Операція «Обеліск» ( трудовий десант по впорядкуванню пам’ятних знаків). ü Свічкова хода ü Мітинг-реквієм,присвяченийДню Перемоги біля пам’ятного знаку. ü Літературно-музична композиція «Встеляйте квітами дороги – сьогодні свято Перемоги» | 1-11 1-11 1-11 1-11 1-11 1-11 1-11 5-11 | Учнівська рада Класні керівники Класні керівники Адміністрація Класні керівники Бібліотекар Класні керівники Адміністрація Класні керівники Учитель історії ЗДНВР, педагог-організатор |
2 | 10.05-20.05 16.05 10.05-20.05 20.05 16.05-20.05 | Декада родинно-сімейних цінностей «Без сім’ї нема щастя на землі» ü а) Свято Матері «Принесу тобі, мамо, всі квіти Землі». ü Виставка-конкурс малюнків, фотографій та творчих робіт, присвячена Дню сім’ї «З родини йде життя людини». ü Родинне свято «Щаслива родина – квітуча Україна». ü виставка-перегляд літератури «Мати – берегиня роду», «Моя сім’я – мій світ». | 1-11 1-11 1-11 | ЗДНВР, педагог-організатор Вчитель обр.мист Бібліотекар |
3 | 19.05 | День української вишиванки | ||
4 | 23.05-27.05 | Години спілкування «Як ми прожили рік», «Кінець – ділу вінець» | 1-11 | Класні керівники |
5 | 31.05 | Свято Останнього дзвінка «Школа – життя дивограй». | 1-11 | ЗДВР, педагог-організатор |
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ | ||||
1 | ІІІ тиждень | День Європи в Україні. Інформаційний вісник «Україна – центр Європи» | 1-11 | ЗДНВР |
2 | ||||
3 | Протягом місяця | Вивчення прогнозів про місцезнаходження учнів влітку та місце їх оздоровлення. | 1-11 | ЗДНВР |
4 | Протягом місяця | Профорієнтаційнароботазвипускниками, схильними доправопорушень | 9-11 | Класні керівники |
5 | Протягом місяця | Аналіз стану відвідування освітнього закладу учнями за травень | 1-11 | Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | ||||
1 | І тиждень | Організація бесід з учнями з профілактики нещасних випадків у період проведення ДПА, ЗНО та канікулярний час | 1-11 | Класні керівники |
2 | Протягом місяця | Вирішення організаційних питань оздоровчої кампанії і проведення планування цієї роботи. | Адміністрація, ЗДНВР | |
3 | ІІ тиждень | Стан дитячого травматизму за навчальний рік. | ЗДНВР | |
4 | ІІІ тиждень | Тиждень безпеки життєдіяльності «Цінуй і бережи життя» (за окремим планом) | 1-11 | Педагог-организатор |
5 | ІІІ тиждень | Міні-лекторій «Наша безпека – у наших руках». Бесіда з учнями 1-11 кл. про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в період літніх канікул. | 1-11 | Класні керівники |
6 | ІV тиждень | Інструктаж учнів щодо безпеки праці при виконанні робіт по впорядкуванню території школи | 5-10 | Класні керівники |
ІV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ | ||||
1 | І тиждень | Країна творчості «Малюємо долоньками» | 1-4 | Класні керівники |
2 | ІІІ тиждень | Конкурс малюнків «Україна – держава європейська» | 5-9 | Вчитель обр.мист |
3 | Протягом місяця | Підготовка учнів 11 класу до випускного вечора та свята Останнього дзвоника | 11 | Педагог-організатор |
V. РОБОТА З АКТИВОМ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ ШКОЛИ | ||||
1 | І тиждень | Засідання учнівської ради | 1-11 | Педагог-організатор |
2 | 03.05-9.05 | Вітання ветеранів війни. | 1-11 | Адміністрація |
3 | ІІ тиждень | Рейд навчальної комісії учнівської ради | 1-11 | Учнівська рада |
4 | ІІІ тиждень | Заняття школи лідерів. «Підводимо підсумки. Плануємо майбутнє». | 1-11 | Педагог-організатор |
5 | ІІІ - ІV тиждень | Підсумки роботи органів учнівського самоврядування. | 1-11 | ЗДНВР |
VІ. РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ | ||||
1 | І тиждень | День відкритих дверей для вступників до школи та їх батьків | Адміністрація | |
2 | ІІ тиждень | Засідання ради школи | Директор | |
3 | ІІ тиждень | Класні батьківські збори. Підсумки навчального року. | 1-11 | Класні керівники |
4 | ІІ тиждень | Бесіда з батьками «Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Літнє оздоровлення». | 1-11 | Класні керівники |
5 | ||||
6 | ІV тиждень | Інструктаж для батьків «Відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час літнього відпочинку». | 1-11 | Класні керівники |
VІІ. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ | ||||
1 | Протягом місяця | Генеральне прибирання території школи. Підготовка до кінця навчального року. | 1-11 | Класні керівники Адміністрація |
2 | ІІІ - ІV тиждень | Генеральне прибираннякласних кімнат. Операція «Затишок» | 1-11 | Класні керівники |
3 | Протягом місяця | Підведення підсумків проведення екологічних акцій протягом 2021-2022 навчального року. | 1-11 | ЗДВР, кафедра природничих наук |
Коментарi